Į ją EEEF investavo kartu su Lietuvos bendrove „Vėjo projektai“, kurios pagamintus pirmuosius du elektrinius autobusus „Dancer“ jau įsigijo Klaipėda.
„Visų pirma bendrovė orientuosis į Lietuvos miestus. Pastarieji naujomis ekologiško transporto parkų vystymo galimybėmis galės pasinaudoti pirmieji. Vienas iš „Dancer mobility“ akcininkų EEEF siekia skatinti tvarios energijos naudojimą ir mažinti klimato kaitą“, – BNS sakė „Vėjo projektų“ valdybos pirmininkas Alvydas Naujėkas.
„Dancer mobility“ finansuos elektrinių autobusų pirkimą ir jų veiklą, todėl juos įsigijusios savivaldybės ar jų valdomos įmonės mokės tik nuomos mokestį, autobusų priežiūra rūpinsis kitos „Vėjo projektų“ grupės įmonės.
„Veiklos nuoma apims visą miesto elektrinio transporto sprendimą: autobusus „Dancer“, pilną jų aptarnavimą, įkrovos infrastruktūros įrengimą ir priežiūrą, atsinaujinančios elektros tiekimą. Iki šiol toks platus paslaugų paketas elektrinių autobusų rinkoje nebuvo siūlomas“, – teigė A. Naujėkas.
„Vėjo projektai“ BNS pranešė, kad be „Dancer mobility“, dabar grupėje yra bendrovė „Elektrinės transporto sistemos“ – ji užsiima tyrimų plėtra.
Registrų centro duomenimis, Klaipėdos laisvojoje ekonominėje zonoje (LEZ) veikianti „Dancer mobility“ įregistruota balandžio 2 dieną, jos įstatinis kapitalas 1 mln. eurų, o įmonei vadovauja Raimondas Rapkevičius.
EEEF valdo 80 proc. „Dancer mobility“ akcijų, 20 proc. – „Vėjo projektai“. Vasario viduryje pasirašytoje steigimo sutartyje numatyta, kad bendrovės iš karto apmoka po 25 proc. įstatinio kapitalo, o likusius 75 proc. – per vienerius metus.
EEEF projektus administruoja ir lėšas skirsto „Deutsche Bank“ investicinės bankininkystės padalinys DWS.
Klaipėdos autobusų parko įsigyti du „Dancer“ autobusai į gatves išvažiuos kitą savaitę. Jų pirkimas buvo finansuotas pagal kitokią schemą – lėšas skyrė Klaipėdos savivaldybė, kiekvienas jų kainavo 350 tūkst. eurų.