LNK žinioms Ž. Gavelienė kalbėjo, kad kol kas turimų žinių nėra daug, mat paskelbta naujiena apie bankrotą kol kas, iš Baltijos šalių, buvo tik Lietuvoje, o Latvijoje ir Estijoje, ko gero, apie tai bus pranešta šią savaitę.
„Tačiau keliautojai dėl to nerimauti neturėtų, kad Greitai.lt stabdo veiklą. Jeigu keliautojas per ten pirko bilietą ir turi jo numerį, jis labai greitai aviakompanijoje gali pasitikrinti, ar jo reisas vykdomas, ar viskas yra pagal planą.
Jeigu informacija randama – viskas tvarkoje, žmogus keliauja, kaip ir buvo numatyta. Manau, kad dėmesį reikėtų atkreipti tada, jei savo rezervacijos nerandama. Tada jau reikėtų sunerimti ir kreipti el. paštu į tiekėją, Greitai.lt.
Tačiau jeigu tektų grafikų keitimas, sakykime, dėl oro sąlygų, dėl atšaukimų, dėl streikų, tuo atveju bilietu jau turėtumėte rūpintis pats, kreipdamasis į aviakompaniją. Paprastai tai padaro kelionių agentas, tačiau kadangi Greitai.lt stabdo veiklą, tuo reikės pasirūpinti patiems keliautojams“, – teigė Ž. Gavelienė.
Ji pripažino, kad po pandmeijos aviakompanijos neturi atstačiusios pakankamo kiekio darbuotojų aptarnauti pagalbos centrus, todėl prisiskambinti gali būti labai sunku.
Paklausus, ar daug keliautojų galėjo paveikti bendrovės užsidarymas, buvo aiškinama, kad įmonė pastaruoju metu nebuvo labai aktyvi rinkoje.
„Greitai.lt priklausė dideliai grupei, jie veikė visoje Europoje, tai koks tikslus kiekis keliautojų (paveiktas-red.), nežinoma, tačiau to negalima lyginti su kiekiu keliautojų, kuris buvo 2015 m., kai pasikeitė savininkas.
Po pandemijos Greitai.lt nebuvo aktyvus rinkoje, neturėjo didelės jos dalies“, – sakė ji.
Plačiau skaitykite čia.