Be to, prieš 13 val. netoli pėsčiųjų tilto įvyko avarija – susidūrė du vilkikai, o tai dar labiau apsunkino eismo sąlygas. Vakare padidėjus transporto srautui padėtis turėtų tapti dar labiau sudėtinga.

Pradės nuo „Megos“

DELFI primena, kad pirmiausia darbai prasidės ties „Megos“ prekybos centru. Planuojama, kad pirmojo etapo darbai bus baigti iki metų pabaigos ir kainuos apie 17,5 mln. eurų.

Iš viso rekonstrukcija vyks kelių kilometrų ruože – darbai prasidės iškart už Kleboniškio tiltų ir tęsis iki Sargėnų sankryžos.

Rekonstrukcijos metu kiekviena kryptimi bus paliktos po dvi susiaurintas eismo juostas, todėl neabejojama, kad transporto spūsčių išvengti nepavyks.

„Sutikite, kad tai yra viena iš intensyviausių vietų Lietuvoje ir rekonstrukcijai pasirengti reikia išskirtinio dėmesio. Tai nėra kelių šimtų automobilių nukreipimas“, – DELFI teigė LAKD vadovas Vitalijus Andrejevas.

Kryptis: nuo Vilniaus link Klaipėdos

Greitis bus ribojamas dar neprivažiavus Kleboniškio tilto, o realūs darbai prasidės iškart už tilto. Bus nukasti dešinėje pusėje esantys statūs šlaitai, statoma atraminė siena, kurios aukštis kai kur sieks 11 m.

Kelias bus platinamas, bus rekonstruojamas ir „Megos“ viadukas.

„Sutartyse numatyta, kad kiekviena kryptimi bus ne mažiau nei po dvi eismo juostas. Iš esmės stengsimės nepabloginti situacijos, tačiau greičio ribojimai bus, juostos bus susiaurintos, bet ne siauresnės, nei leidžiama laikinam naudojimui. Tikimės, kad vairuotojai mus supras ir išgirs. Jau prieš tiltą bus ribojimai, kad išvengti staigių stabdymų, lėtinsime automobilių greitį jau iš anksto“, – teigė V. Andrejevas.

Šiuo metu vyksta Sargėnų viaduko rekonstrukcijos viešasis pirkimas, o iki tol darbai vyks iki šio viaduko.

Kryptis: nuo Kauno link Vilniaus

Pakeitimai prasidės prieš A1 ir „Via Baltica“ sankirtą.

„Atvažiuojant nuo Klaipėdos bus palikta viena eismo juosta, bus siaurinimas prieš mazgą. Tas pats bus A5 kelyje, tačiau čia bus paliktas nusileidimas link Klaipėdos. Mes tą galime padaryti, nes atvažiavus nuo Klaipėdos ir pasukus link Kauno yra įrengtas apsisukimas link Sargėnų. Tokiu būdu mes išvengsime didelių transporto srautų susikirtimo“, – teigė V. Andrejevas.

Tai reiškia, kad iš A1 nebebus galima sukti į dešinę, kirsti A5 kelią ir senuoju išvažiavimu pasukti link Klaipėdos. Šie du keliai bus atskirti, todėl A5 važiuojantys automobiliai lengviau įsilies į A1.

„Matėme daug problemų šioje sankirtoje, nes abu keliai yra labai intensyvūs, čia buvo konfliktinė vieta. Šie keliai bus fiziškai atskirti“, – teigė V. Andrejevas.

Rekonstrukcijos metu keisis ir visų apjungiamųjų šio ruožo kelių schemos.

Po šios kelio dalies rekonstrukcijos bus atskirtas vietinis ir tranzitinis eismas. Tai reiškia, kad vidurinėmis eismo juostomis tranzitinis transportas važiuos greičiau ir neturės galimybės išsukti iš kelio iki pat Sargėnų sankryžos.

Planuojama, kad darbai vyks iki gruodžio 15-osios.

Po pirmojo etapo ateis eilė Kleboniškio tilto bei kelio dalies iki Muravos sankryžos rekonstrukcijai. Šiuo metu vyksta naujo tilto statybos ir Jonavos gatvės viaduko rekonstrukcijų viešasis pirkimas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (193)