„Planas yra artimiausiu metu šitą ruožą, kuris yra svarbiausiais mūsų valstybei, - juo važiuoja didžiausi automobilių srautai, jis jungia didžiausius miestus, - paversti iš greitkelio į automagistralę, tai yra su 130 kilometrų per valandą greičiu“, - BNS sakė Automobilių kelių direkcijos laikinasis vadovas Egidijus Skrodenis.
Kelių direkcijos investicijų skyriaus vedėjas Remigijus Lipkevičius BNS teigė, kad preliminari projekto vertė gali siekti 35-40 mln. eurų, dalį jos finansuos Europos Sąjunga.
Direkcija trečiadienį paskelbė kelio Vilnius-Kaunas rekonstrukcijos konkurso technines specifikacijas. Pasak E. Skrodenio, sutartis su rangovais optimistiniu scenarijumi būtų galima pasirašyti kitų metų vasarį-kovą.
Anot laikinojo direkcijos vadovo, kitą savaitę numatoma skelbti ir elektroninio eismo valdymo ženklų įrengimo konkursą.
„Dabar esantys greičio ženklai bus pakeisti į valdomus iš Eismo informacijos centro. Tikslas yra padaryti, kad tiek žiemą, tiek vasarą, esant geroms sąlygoms, būtų leidžiama vairuotojams važiuoti 130 km/h greičiu. Jeigu sąlygos blogos, greitis būtų mažinamas, vairuotojai būtų įspėjami apie eismo įvykius, grūstis, atliekamus darbus ar pavojus“, - BNS aiškino E. Skrodenis.
Autostrada Vilnius-Kaunas atidaryta 1970 metais - tuo metu ji buvo viena moderniausių magistralių tuometinėje Sovietų Sąjungoje.
Ją statė tuometinė Kauno pirmoji tiltų statybos valdyba (dabar - „Kauno tiltai“), vėliau ta pat įmonė ne kartą rekonstravo kelią.