Iš lėktuvo pabiro gerai nusiteikę ir saulėje įdegę poilsiautojai.

„Viskas buvo labai gerai. Ką padarysi, kad bankrutavo. Mes jau parskridome namo“, - žurnalistams sakė puikios nuotaikos Nijolė.

Vilniečiai Jelena ir Jaras tvirtino per atostogas nė nežinoję, kad jų kelionių organizatorius bankrutavo.

„Viskas buvo puiku, tik lėktuve išgirdome, kad kompanija bankrutavo“, - teigė jie.

Šie poilsiautojai buvo ne vieninteliai apskritai negirdę, kas nutiko su „Go Planet Travel“.

„O kokios žinios? Nieko nežinome, mes atostogavome“, - teiravosi iš Varnos atskridęs Virgis.

Išgirdęs, kad bankrutavo kelionių organizatorius, vyras nudžiugo: „Tuomet gerai, kad parskridome“.

Iš Bulgarijos namo grįžusi kaunietė Tatjana pripažino dar atostogaudama DELFI skaičiusi, kad paslaugą suteikusi bendrovė turi bėdų. „Nebuvo baisu skristi namo, nes gavome informaciją, kad viskas bus gerai“.

Moteris sakė, kad atostogos praėjo sklandžiai, poilsiautojai sulaukė visko, kas buvo žadėta perkant kelialapį.

Lietuvos turizmo departamento atstovė spaudai Edita Gaigalienė DELFI sakė, kad pirmadienį parskraidinti 63 poilsiautojai turizmo paslaugas gavo.

„Mūsų žiniomis, nusiskundimų dėl negautų paslaugų nėra“, - teigė ji.

Antradienį iš Bugarijos turėtų sugrįžti dar 59 žmonės, o ketvirtadienį – 56. Penktadienį turėtų parskristi paskutiniai poilsiautojai iš Turkijos.

Nuo šeštadienio „Go Planet Travel“ kelionės nebevykdomos jokiomis kryptimis. Penktadienį paskutiniai keleiviai buvo išskraidinti į Turkiją, nors jau žinota, kad jų niekas ten nelaukia, nes už viešbučius nesumokėta.

Turkijoje oro uoste buvo atskraidinti 143 suaugusieji ir keturi kūdikiai. Jų aptarnavimą iki liepos 11 dienos perėmė Turkijos kompanija „Akatyour“.

Naktį iš penktadienio į šeštadienį į Lietuvą grįžo 140 turistų iš Graikijai priklausančios Kretos salos.

Preliminariai vertinama, kad įmonė neaptarnavo iki tūkstančio jos paslaugas nusipirkusių pirkėjų.

Turizmo departamentas savo tinklalapyje informuoja, kad „Go Planet Travel“ turistai prašymus dėl pinigų gražinimo turi pateikti per kelionių agentūras, kuriose įsigyta kelionė. Turistai, įsigiję keliones tiesiai iš UAB „Go Planet Travel“, prašymą dėl nuostolių atlyginimo, pateikia departamentui. 

Pabrėžiama, kad pakanka pateikti vieną pretenziją.

Rekomenduojamą prašymo formą galima parsisiųsti paspaudus šią nuorodą.

„Go Planet Travel“ turistus skraidino užsakomųjų skrydžių bendrovė „Grand Cru Airlines“, kuri dėl susikaupusios 4 mln. litų skolos liepos 3 dieną nutraukė sutartį su „Go Planet Travel“.

Tuo metu „Creditinfo“ vyriausioji kredito rizikos analitikė Rasa Maskeliūnienė sako, kad aukščiausią įmonės „Go Planet Travel“ bankroto riziką indikuojantis reitingas buvo nustatytas dar pavasarį. Pasak jos, aukštą bankroto rizikos įvertinimą didžiąja dalimi lėmė turto areštų ir teismų informacija, vadovų kaita, neigiamos verslo sąsajos su anksčiau bankrutavusiomis bendrovėmis.

„Creditinfo“ vertinimu, turizmo sektoriuje yra ir daugiau bendrovių, kurių ateities perspektyva yra miglota.

Registrų centro duomenimis, didžiausias nemokia pripažintos bendrovės „Go Planet Travel“ akcininkas yra Kipre registruota įmonė „Grand Go Group“, valdanti 5 tūkst. akcijų. 675 akcijos priklauso verslininkui Sauliui Vaitkevičiui.

Lietuvos verslininkas S. Vaitkevičius pernai buvo sulaikytas Gruzijoje kaltinant finansinėmis machinacijomis, tačiau vėliau paleistas teismo salėje. Lietuvos buvo didžiausio mažmeninės prekybos tinklo „Ioli Supermarket“ akcininkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (114)