Šis sprendimas sukėlė didelę aplinkosaugininkų kritiką.
Pigių skrydžių bendrovė, priklausanti „Cathay Pacific“, kelis mėnesius nevykdė veiklos dėl koronaviruso pandemijos.
Pirmasis lėktuvas „į niekur“, skraidinęs apie 110 keleivių, pakilo ketvirtadienio popietę, apskrido Honkongą ir nusileido po 90 minučių.
Aviacijos pramonei susidūrus su krize, kelios vežėjos, įskaitant Australijos, Japonijos ir Taivanio oro linijų bendroves, pasiūlė trumpus skrydžius, kurie prasideda ir baigiasi tame pačiame oro uoste, kad surinktų daugiau grynųjų.
Visgi „HK Express“ skrydį apibūdino kaip „užkandį“, pasiūlytą, kol kelionių srautai vėl įgaus pagreitį.
„Tai galite vertinti kaip apšilimo pratimą keleiviams, kad jie galėtų pasiruošti naujajai realybei“, – naujienų agentūrai AFP teigė „HK Express“ viešųjų ryšių pareigūnė Iris Ho.
„Keleiviai ilgai neskraidė, todėl mes norime juos išmokyti naudotis prevencinėmis priemonėmis ir laikytis naujų taisyklių lėktuvuose“, – pridūrė ji.
„HK Express“ teigė, kad lapkričio mėnesį pasiūlys tris skrydžius „į niekur“ po 388 Honkongo dolerius (50 JAV dolerių) už bilietą – žymiai pigiau nei panašūs pažintiniai kitų oro linijų skrydžiai.
Vis bilietai į skrydžius jau yra parduoti.
Keleiviai bus susodinti atokiau vienas nuo kito. Maistas nebus tiekiamas, o visi žurnalai bus padalinti išsinešimui.
Bendrovė nenurodė, kokį anglies dioksido pėdsaką paliks kiekvienas „Airbus 320“ orlaivis kelionės metu.
Visgi pagal „Cathay Pacific“ skaičiavimus, per ekvivalentišką 90 minučių skrydį iš Honkongo į Taivanio Gaosiongo miestą išmetama maždaug 0,06 tonos anglies dioksido.