Kelionės iš Vilniaus į Kauną ir atgal greitį siekiama padidinti dar šiemet. Šiuo metu jau galima nuvažiuoti iš Kauno į Vilnių per 59 minutes. Tačiau kol kas per dieną važiuoja tik vienas toks traukinys. Ateityje jų turėtų daugėti.
„Dėl dabartinės kelių būklės kol kas negalime keleiviams pasiūlyti daugiau greitesnių kelionių. Todėl pradėjome modernizuoti infrastruktūrą.
Pabaigę darbus galėsime pasiūlyti daugiau greitesnių kelionių abiem kryptimis“, – teigia Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.
Rugpjūčio pabaigoje pradėti darbai ruože Vaidotai–Paneriai, kur statoma nauja dvikelė jungtis atšakoje iš Vaidotų į pagrindinę Vilnius–Kaunas ruožo liniją link Lentvario.
Kaip teigiama pranešime, pabaigus šiuos darbus, bus užtikrintas ruožo pralaidumas, mažės greičio apribojimų, kurie stipriai ilgina kelionių trukmę.
„Kelionės greičiui didelę įtaką turi prasilenkimai su kitais traukiniais – jei ruožo pralaidumas yra prastas, daugėja sustojimų vien tam, kad traukiniai galėtų vienas kitą praleisti.
Pabaigus dvikelės jungties statybą, tokių prasilenkimų bus mažiau, todėl traukiniai ilgesnes atkarpas galės važiuoti didesniu greičiu – 140 km/h“, – pasakoja „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas. Šiuo metu didžiausias leistinas greitis – 120 km/h.
Dėl vykdomų darbų nuo rugpjūčio pabaigos laikinai mažėja iš Vilnius į Kauną ir atgal važiuojančių traukinių skaičius bei keičiasi kai kurių maršrutų tvarkaraštis.
Rangos darbus planuojama baigti spalio pabaigoje, tuomet traukiniai iš Vilniaus į Kauną ir atgal važiuos ankstesniu dažnumu – apie 20 kartų per parą. Darbų pradžia į vasaros pabaigą atidėta dėl liepos–rugpjūčio mėnesiais vykusios Vilniaus oro uosto rekonstrukcijos.