Anot Kelių direkcijos, per šiuos metus vienoje intensyviausių šalies automagistralių Vilnius–Kaunas–Klaipėda planuojama užbaigti 5-ių kelio ruožų, kurių bendras ilgis sudaro 14,35 km, remonto darbus. Automagistralėje Vilnius–Panevėžys bus užbaigti 3-ių kelio ruožų, siekiančių beveik 8 km, darbai. Paprastasis remontas atliekamas ir magistralinio kelio „Via Baltica“ 9 km ilgio ruože nuo Panevėžio iki Latvijos sienos, čia darbus planuojama baigti kitų metų pradžioje.
„(...) Suprantame, jog vykdomų remonto darbų metu magistraliniuose, krašto ar rajoniniuose keliuose gyventojai gali susidurti su nepatogumais, tačiau prašome visų kantrybės bei supratimo, jog baigus darbus čia kelionės bus ne tik patogesnės, tačiau ir saugesnės“, – pranešime teigė Kelių direkcijos generalinis direktorius Marius Švaikauskas.
Per šiuos metus taip pat planuojama baigti 82 km rajoninių ir daugiau kaip 32 km krašto kelių remonto darbus. Kelių direkcijos teigimu, dalyje šių ruožų yra atliekami paprastojo remonto darbai, kurių metu ne tik kelio danga, bet ir kiti į ruožą patenkantys kelio elementai: atnaujinamas kelio ženklinimas, sutvarkomi kelkraščiai, autobusų sustojimo peronai ir įvažiavimai į autobusų stoteles, atliekami dangų suvedimai esamose nuovažose, esant poreikiui bei atsižvelgiant į eismo saugumo situaciją atitinkamame kelio ruože, įrengiamos ir įvairios eismo saugumą didinančios priemonės (greičio mažinimo kalneliai) ir pan.
Remiantis skaičiavimais, vidutinė 1 km valstybinės reikšmės rajoninio ir krašto kelio paprastojo remonto kaina, kai pilnai keičiamas asfaltas, siekia apie 621 tūkst. eurų, kapitalinio remonto – nuo 2 iki 2,5 mln. eurų. Tuo metu prevencinių priemonių kaina yra net kartais mažesnė ir siekia apie 186 tūkst. eurų 1 km kelio.