Iki incidento „Regina Seaways“ plaukiojo maršrutu Klaipėda–Kylis, o pirmadienį laivas išplaukė iš Klaipėdos į Karlshamną Švedijoje ir laikinai plaukios šiuo maršrutu, BNS pranešė „DFDS Seaways“ atstovas spaudai Vaidas Klumbys.

„Revizavus ir atnaujinus visas saugumo sistemas, atlikus tam tikrą techninį įvertinimą ir gavus visus atitinkamų institucijų leidimus, laivas buvo perkeltas į maršrutą Klaipėda–Karlshamnas ir ten šiuo metu dirba su vienu varikliu“, – sakė V. Klumbys.

Pasak V. Klumbio, maršrutas į Karslhamną nėra toks jautrus laikui – nors keltas į uostą atplauks trim valandom vėliau, tai netrukdys laivui išsikrauti ir pasikrauti per numatytą laiką. Tuo metu Kylio linijos keltas su vienu varikliu aptarnauti nespėtų.

Anot jo, į Kylį plaukios tokio pat dydžio ir klasės keltas „Athena Seaways“, jis iki šiol plaukiodavo į Karlshamną.

Lietuvos transporto saugos administracija leidimą keltui „Regina Seaways“ suteikė trims mėnesiams. Vėliau, patikrinus jo sistemas, leidimas gali būti dar pratęstas.

„Galimybė ir leidimas plaukti su vienu varikliu yra gyvybiškai svarbus, nes labai greitai sprendžia problemą. Tai nėra nieko nauja, taip yra praktikoje buvę, galiausiai yra laivų, kurie plaukia su vienu varikliu, svarbiausia, kad veiktų visos saugumo priemonės, reikalingos gedimo atveju, priešgaisrinės sistemos, čia yra pagrindinis reikalavimas “,– komentavo V. Klumbys.

Jo teigimu, sugedus vieninteliam varikliui, laivas tikrai nenuskęstų ir neapsiverstų. Šiuo metu sugedusioji variklio dalis išsiųsta ekspertizei.

Incidentas „DFDS Seaways“ laive, plaukusiame iš Kylio į Klaipėdą, įvyko praėjusį antradienį, kai variklių skyriuje pastebėti dūmai. Anot V. Klumbio, ugnies nebuvo, bet siekiant apsisaugoti nuo galimo gaisro rizikos, buvo panaudotos anglies dioksido dujos.

Keltas į Klaipėdą atplaukė tos pačios dienos vakare, veikiant vienam varikliui, nė vienas iš jame buvusių 335 žmonių, dauguma kurių – Vokietijos piliečiai – nenukentėjo.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)