Ji mėgino išsikviesti kitų bendrovių automobilius, tačiau prisiskambinti nepavyko nei trumpaisiais, nei įprastais numeriais. „Teko su visais lagaminais važiuoti mikroautobusu. Negaliu sau leisti mokėti tokių pinigų už taksi“, – kalbėjo pavardės nenorinti viešinti moteris.
Tas pats atstumas – brangiau
L.T. žurnalistai įsitikino, jog nuvažiuoti tą patį atstumą iki oro uosto su skirtingomis taksi bendrovėmis kainuoja toli gražu ne tiek pat. Nuo redakcijos telefonu išsikvietus taksi kelionė iki oro uosto kainavo 23 litus.
Grįžti iki redakcijos miesto centre su vienu iš oro uoste stovinčiu taksi automobiliu kainavo daugiau – 30 litų.
L.T. kalbinti įvairių bendrovių taksistai skundėsi, kad oro uoste monopolį turinčios bendrovės „Martono taksi“ taksistai juos veja lauk iš oro uosto teritorijos – neleidžiama keleivių pasiimti patogiose atvykimo salės prieigose.
Net telefonu iškviestas taksi automobilis turi sustoti toliau ir keleiviams su visais lagaminais tenka kulniuoti nemenką atstumą iki jų laukiančios mašinos.
Bendrovės „Martono taksi“ direktorius Ričardas Kriukovas neigia, kad bendrovės vairuotojai gena iš savo aikštelės konkurentus. „Oro uostas yra skyręs tris vietas kitų kompanijų vairuotojams, jei jiems reikia pasitikti svečią. Mes už savo rezervuotas vietas mokame. Tad natūralu, kai kito vairuotojo prašoma patraukti automobilį. Niekas su pagaliu nebėgioja ir nevaiko“, – tikino pašnekovas. Grąžina pinigus?
Teiginius, jog bendrovės vairuotojai pakelia kainas ar jas nustato savo nuožiūra, R.Kriukovas atmetė.
„Jei vairuotojas pasielgė netinkamai, paėmė daugiau pinigų ar ne pagal skaitiklį, mes tokius atvejus nagrinėjame ir, pasitvirtinus informacijai, vairuotojas baudžiamas, o klientui grąžinami permokėti pinigai“, – teigė taksi bendrovės šefas.
L.T. pašnekovo teigimu, „Martono taksi“ nustatytos kainos toli gražu nėra didžiausios.
„Kai kurios bendrovės veža dar brangiau. O mūsų politika paprasta – jei automobilis startuoja iš stotelės, kilometro kaina – 2 litai, jei iškviečiamas telefonu – 1,8 lito. Bet išsikvietus automobilį jo gali tekti laukti keliolika minučių. Tad oro uoste sėsti į stotelėje laukiančius klientams patogiau“, – tikino R.Kriukovas.
Laimėjo konkursą
Vilniaus miesto savivaldybės Viešojo transporto poskyrio valdininkai L.T. sakė, kad oro uostas yra ne jų teritorija, todėl tik jo vadovai gali spręsti, kurios bendrovės automobiliai čia turi laukti klientų.
„Martono taksi“ vadovas teigė, kad anksčiau oro uoste stovėdavo ir kitų bendrovių automobiliai, tačiau dabar liko tik jų, nes tokios buvo oro uosto administracijos sąlygos – vienos markės ir vienodos spalvos automobiliai, uniformuoti ir mokantys bent jau angliškai susišnekėti vairuotojai.
Vis dėlto R.Kriukovas pripažino, kad per mėnesį sulaukia nemažai klientų skundų ir būna, jog pažeidimų padaro bendrovės darbuotojai.