Be to, „Air Baltic“ planuoja pradėti skrydžius keturiais naujais maršrutais iš Rygos ir penkiais maršrutais iš Talino, taigi iš viso iš Baltijos šalių bus atidaryta 16 naujų maršrutų.

„Pradėję skrydžius septyniomis naujomis kryptimis – daugiausiai, kiek esame pristatę per vieną sezoną Vilniuje – toliau demonstruojame savo įsipareigojimą užtikrinti geriausią susisiekimą ir stiprinti savo, kaip pirmaujančios ir labiausiai mėgstamos oro linijų bendrovės Lietuvoje ir Baltijos šalyse, pozicijas. Be to, siekdami patenkinti didėjančią paklausą esamomis kryptimis, padidinome skrydžių dažnumą keturiais tiesioginiais maršrutais iš Vilniaus, taip suteikdami savo klientams dar daugiau galimybių keliauti“, – teigia „Air Baltic“ prezidentas ir generalinis direktorius Martinas Gaussas.

„Mes labai džiaugiamės, kad „Air Baltic“ priėmė strategiškai svarbų sprendimą toliau tęsti savo plėtrą Lietuvos oro uostuose bei tai darys kitais metais – nuo vasaros sezono pradžios. Šiuo atveju kalbame ne tik apie papildomą ir nuolat laikomą orlaivį, naujus maršrutus, bet ir susisiekimo kokybės gerinimą – papildomus esamų maršrutų dažnius ir patogumą keleiviams.

Itin svarbu, kad turėsime kasdienius skrydžius į Miuncheno, Paryžiaus Šarlio de Golio ir Talino oro uostus. Aiškiai matome, kad „Air Baltic“ jau kitais metais gali tapti antra oro bendrove Lietuvos oro uostų tinkle pagal aptarnaujamų keleivių kiekį ir tai būtų tikrai puikus pasiekimas tiek šiai oro bendrovei, tiek mums, kuriant ilgalaikes partnerystes, gerinant bendrą Lietuvos susisiekimą“, – sako Lietuvos oro uostų vadovas Simonas Bartkus.

Bilietus jau galima įsigyti.

Skelbiama, kad Vilnius–Tel Avivas (Izraelis) ir Vilnius–Praha (Čekija) skrydžiai prasidės 2025 metų kovo 30 dieną, bus vykdomi 2 savaitiniai skrydžiai.

Vilnius–Kišiniovas (Moldova) ir Vilnius–Rodas (Graikija) skrydžiai prasidės 2025 metų balandžio 2 dieną. Į Kišiniovą bus skrendama kartą per savaitę, į Rodą – dukart per savaitę.

Vilnius–Valensija (Ispanija) skrydžiai startuos kitų metų balandžio 16 dieną, dukart per savaitę dažnumu.

Vilnius–Tirana (Albanija) skrydžiai bus vykdomi nuo kitų metų birželio 3 dienos, dukart per savaitę, o Vilnius–Ibiza (Ispanija) – nuo birželio 5 dienos, taip pat dukart per savaitę.

Išanalizavusi keleivių poreikį, „Air Baltic“ taip pat planuoja padidinti skrydžių dažnumą keturiais maršrutais iš Vilniaus – Malagos, Paryžiaus, Miuncheno ir Talino.

Be to, „Air Baltic“ iš Rygos planuoja pradėti tiesioginius skrydžius į Klužą-Napoką (Rumunija), Mikoną (Graikija), Žešuvą (Lenkija) ir Stavangerį (Norvegija). Skrydžių laikai naujomis kryptimis suderinti su „Air Baltic“ skrydžiais tarp Rygos, Vilniaus ir Palangos.