Kaip keleiviai vertina Kauno oro uosto pasirengimą: infrastruktūros veikimą, personalo paslaugumą ir kitus sprendimus? Elektroninėje erdvėje, ypač socialiniame tinkle „Facebook“ nuomonių netrūksta.
Juk dabar visi „ginkluoti“ išmaniaisiais įrenginiais ir nėra nieko paprastesnio, nei pasidalinti įspūdžiais.
Pasižvalgęs po viešąją erdvę, netrunki susidaryti nuomonę, kas ir kaip su tuo oro uostu.
Kauno oro uosto darbas sukėlė nerimą
Vienas verslininkas socialiniame tinkle aprašė savo įspūdžius nusileidus Kauno oro uoste. Jo žodžiais kalbant, visa situacija jam kėlė nerimą, nes buvo abejojama kaip seksis Kauno oro uostui tvarkytis su keleivių srautais ir ne tik. Dėl to verslininkui buvo netgi smalsu, kaip vieną dieną realybė susitiks su fantazija.
„Vakar atskridome iš Londono į Kauną vakariniu reisu. Nusileidus lėktuvui nedrąsiai tarsi Neilas Armstrongas ir Buzzas Aldrinas žengėme į šį dar neatskleistą pasaulį“ - vaizdžiai įspūdžiais socialiniame tinkle pradėjo dalytis verslininkas.
Jis pasakojo, kad netrukus viskas pakrypo kita linkme nei buvo tikėtasi: verslininko lūkesčiai dėl Kauno oro uosto darbo nebuvo dideli, tad viena nuostaba keitė kitą.
„Leidžiamės lėktuvo trapu, poros šimtų žingsnių kelionė iki pasų patikros, gausybė dirbančių pasienio pareigūnų ir žvalūs jauni žmonės rodantys kelią pakeliui. Išeiname sutrikę, tarsi truputį apgauti. O kur labirintai oro uosto pastate, o kur susivėlusios bobos su antpečiais prie pasų patikros?“ - potyriais dalijosi verslininkas.
Tai - dar ne viskas. Vyrui išeinant iš bagažo salės, jauna darbuotoja palinkėjo laimingos kelionės namo. To verslininkas tikrai nesitikėjo: „net pagalvojau, kad sapnuoju“.
Jis savo įraše įvertino ir kitas svarbias detales Kauno oro uoste, pavyzdžiui, tualetus prilygino švara Anglijos Lutuno oro uostui.
„Na, viliuosi bent valkata prie parkomato prisikabins, visgi būsiu kaip namie. Ne, nėra vilties. 27 eurai už penkias dienas stovėjimo ir važiuok sau į geresnį pasaulį. Pabaigai dar jauna gražuolė parodo kaip išvažiuoti iš parkingo ir iki kito karto“ - toliau nuostabą dėstė verslininkas.
Reziumuodamas šis keleivis uždavė retorinį klausimą dėl Vilniaus oro uosto dydžio ir pajėgumų, nes, pasak jo, Kaunas lengvai išsprendė įsisenėjusias Vilniaus oro uosto problemas: „kokio dydžio iš tikro yra Vilniaus oro uostas, jei Kaunas pasistatęs dvi palapines taip lengvai srautą absorbavo ir eliminavo visas metų metais kankinusias problemas?“.
Kai tik Kaunas tapo vienas pagrindiniu šalies oro uostu, jį išbandė ir DELFI vyriausioji redaktorė Monika Garbačiaukaitė-Budrienė.
Ji taip savo įspūdžiais pasidalino socialiniame tinkle.
„Tai žinokit, nepanikuokit – visur aukščiausia parengtis! Nuo autobuso, kuris atvežė anksčiau nei žadėta, iki registracijos ir security, kurio taip greitai nepamenu kada būčiau praėjusi – vaikinai dėžutes tik padavinėja, tik padavinėja :)“ - socialiniame tinkle rašė M. Garbačiauskaitė-Budrienė.
Kalbos apie oro uostą baigiasi ir miestų priešinimu
Rinkodaros ir reklamos specialistas Arijus Žakas taip pat pasidalijo savo įspūdžiais iš Kauno oro uosto.
„Viskas buvo tiesiog puikiai: jokių eilių, jokio nesusikalbėjimo, aptarnaujantis personalas pats siūlėsi padėti, pasų kontrolėje dirbo visi 6 langeliai, mūsų lėktuvą sutikrino greičiau, nei tai įvyksta Vilniuje. Maža to, pareigūnė šypsojosi ir klausė, kaip sekėsi kelionėje, čia kažkoks visiškas WOW, pirmą kartą ever. Dar pasižiūrėjo į paso galiojimo laiką ir priminė, kad laikas jį pasikeisti. Kol kas įspūdis – superinis, šaunuoliai!“ - savo įraše pagyrų Kauno oro uostui negailėjo A. Žakas.
Žinoma, po šiais įrašais socialiniame tinkle, kilo aršios diskusijos. Tačiau galiausiai jos nukrypo į lankas, nes prasidėjo ginčas tarp Vilniaus ir Kauno gerbėjų, o pagrindinis klausimas - kaip Kauno oro uostas susitvarko su kelis kartus padidėjusiais keleivių srautais - prarado svarbą.
Kaip bebūtų, kaip sakoma, nėra namų be dūmų. Kauno oro uostui, bent jau laikinuosiuose terminaluose, ne viskas klostosi taip gerai.
Socialiniame tinkle „Facebook“ Arnoldas piktinosi vietinių prekybininkų kainomis, tačiau jam patiko aptarnavimo kultūra: „Iš geros pusės personalas labai draugiškas“.
Mindaugas skundėsi netinkama oro temperatūra terminale. Terminalą jis prilygino šaldikliui, kuriame tik 10 laipsnių šilumos ir tai parašė angliškai socialiniame tinkle.
Keleivė, prisistatanti vardu Alex komentavo, kad jai labai patiko personalas, bet mergina pasigedo sėdimų vietų laukimo salėje bei ją erzino nesureguliuotas garsiakalbis. Savo komentarą ji paliko taip pat anglų kalba.
Internautas Kastytis buvo kiek nepatenkintas dėl sugaištos papildomos valandos kelionei, bet personalo darbas jį maloniai nustebino.
„Nepaisant fakto, kad iki jo reikėjo atvažiuoti ir susigaišo papildoma +/- valanda, viskas viduje super sklandu ir daug greičiau“, - rašė jis.
Alanui nepatiko, kad naktį Kauno oro uoste nėra kur pavalgyti: „vienintelis dalykas, kuris man žiauriai nepatiko, kad nebuvo kur pavalgyti nuo 1h nakties“.
Taigi, kol kas Kauno oro uostas su neeiliniu iššūkiu tvarkosi gana neblogai: skrydžiai nestoja, keleiviai aptarnavimu daugiau patenkinti, o ne atvirkščiai.