Dažniausiai žmonės skundėsi dėl švaros stokos, per didelio keleivių skaičiaus ir prasto kainos ir paslaugų kokybės santykio.
Apklausa atskleidė, kad labiausiai žmonės yra nepatenkinti kompanijomis „Southeastern“, „Thameslink“ ir „Great Northern“. Tik 46 proc. šių bendrovių klientų yra patenkinti jų paslaugomis.
Kiek geriau pasirodė „Abellio Greater Anglia“ (47 proc.), „Southern“ (48 proc.) ir „Arriva Trains Wales“ (49 proc.).
O geriausiu rezultatu gali didžiuotis bendrovė „Grand Central“, kurios klientų pasitenkinimo rodiklis siekia 79 proc. Ji gavo maksimalų penkių žvaigždžių įvertinimą už tai, kad šios kompanijos traukiniuose būna laisvų vietų atsisėti, traukiniai atvyksta laiku, jie yra švarūs, bendrovė yra patikima ir jos paslaugų ir bilietų kainų santykis yra geras.
Taip neblogai buvo įvertinta bendrovė „Hull Trains“, gavusi 73 proc.
„Mūsų apklausa parodė, kad žmonėms teikiamos prastos paslaugos. Traukiniai būna purvini, juose būna per daug keleivių arba traukiniai vėluoja. Kompanijoms tikrai reikia pasitempti“, – sakė „Which?“ vykdomasis direktorius Richardas Lloydas.