Tiesioginiai maršrutai į dešimtis didžiųjų miestų – Vašingtoną, San Fransiską, Torontą, Honkongą, Naująjį Delį – buvo sustabdyti, todėl sumažėjo tiesioginių verslo susitikimų, taip pat ir krovinių, priklausomų nuo keleivinių skrydžių.

Iš 20 oro linijų bendrovių, dominavusių rinkoje prieš karą, Izraelio bendrovės – kone vienintelės, kurios išliko. Per pirmuosius devynis 2024 m. mėnesius į Ben Guriono oro uostą atskridusių lėktuvų ir keleivių skaičius sumažėjo 40 proc., rodo oro uosto administracijos duomenys.

Didžiausias smūgis patirtas praradus Šiaurės Amerikos oro linijų bendroves: „Delta Air Lines Inc.“, „United Airlines Holdings Inc.“, „American Airlines Group Inc.“ ir „Air Canada“. Nors Ben Guriono oro uoste dar nebuvo nusileidusi raketa, bendrovės sako bijančios dėl savo keleivių saugumo, nes raketos paleidžiamos iš įvairių krypčių, o įgulos nenori nakvoti Tel Avive.