„Turime du variantus, dabar dirbame ties trečiuoju. Yra du būdai – vienas yra pagal seną vėžę, o antras – per Druskininkus. (...) Dabar svarstome galimybę, ar neverta iš viso tą vėžę projektuoti ne kaip plačiajuostę, bet kaip europinę. „Rail Baltica“ numatyta vėžė nuo Kauno iki Vilniaus, o čia turėtume kitą atšaką nuo Bialystoko per Gardiną, Druskininkus ir Vilnių“, – ketvirtadienį per Vyriausybės valandą Seime sakė J. Narkevičius.
Ministro teigimu, ekonomiškai tai būtų naudinga.
„Prie Vilniaus yra didelis strateginės reikšmės turintis logistinis geležinkelių terminalas, o Gardinas turi tam tikras gamyklas ir pagal paskaičiavimus (...) tai būtų labai ekonomiškai naudinga“, – kalbėjo ministras.
Jo teigimu, dėl šio projekto šiuo metu dirbama su parteriais Lietuvoje ir užsienio valstybėse.
„Manau, netrukus Vyriausybės lygmeniu bus galima priimti sprendimus“, – sakė J. Narkevičius.