Ministerija skelbia, kad pagal 2016 metais pasirašytas sutartis įmonė aštuoniuose Lietuvos rajonuose paliko neišasfaltavusi 27 žvyrkelių ruožų.

„Susisiekimo sektoriuje pirmą kartą susiduriame su rangovu, visiškai nesilaikančiu nei darbų terminų, nei kokybės reikalavimų. Apmaudu, kad dėl to nukenčia gyventojai, kurie jau turėjo važinėti asfaltuotais keliais. Kokios bebūtų neįvykdytų ar netinkamai vykdomų įsipareigojimų priežastys, iš kaltininkų bus pareikalauta atsakomybės“, - pranešime sakė susisiekimo ministras Rokas Masiulis.

Anot ministerijos, Lietuvos automobilių kelių direkcija su „Kamesta“ yra sutarčių dėl žvyrkelių asfaltavimo už11,26 mln. eurų. Pagal šias sutartis rangovas įsipareigojo išasfaltuoti 10 ruožų (iš viso 22,8 kilometro) Tauragės, Pagėgių, Šilalės ir Jurbarko rajonuose bei 17 ruožų (iš viso 31,7 km) Elektrėnų, Jonavos, Kaišiadorių ir Kėdainių rajonuose. Darbai turėjo būti baigti atitinkamai iki šių metų balandžio 26 dienos ir gegužės 8 dienos, tačiau jie neatlikti iki šiol. Kelių direkcija jau pradėjo sutarčių nutraukimo procedūras.

„Kelių direkcijos duomenimis, daugelyje minėtų žvyrkelių ruožų darbai iki šiol net neprasidėjo, dalis ruožų yra tik pradėti asfaltuoti. Nutraukus neįvykdytas sutartis, bus skelbiami nauji viešieji pirkimai numatytiems žvyrkelių ruožams asfaltuoti“, - teigiama pranešime.

Ministerija nurodo, kad „Kamesta“ jau pagarsėjo kaip nekokybiškai atliekanti darbus bendrovė. Anot ministerijos, ryškiausiu neatsakingo darbo pavyzdžiu, kai šių metų pradžioje paaiškėjo Susisiekimo ministerijos 2017 metais inicijuoto kelių kokybės audito rezultatai. Pasak pranešimo, būtent šio rangovo rekonstruotame kelio Buivydžiai-Lavoriškės-Kena ruože n buvo nustatyta daugiausia įvairių pažeidimų, kelyje matomi akivaizdūs defektai, o darbai buvo vykdomi dvigubai ilgiau nei numatyta sutartyje. Ekspertų vertinimu, šio kelio ruožo defektams ištaisyti reikės pakloti papildomą 3,5 cm storio asfaltbetonio sluoksnį, kas rangovui gali kainuoti apie 250 tūkst. eurų.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)