Anot jos, pernai prasidėjusi itin svarbios miesto gatvės rekonstrukcija – dar vienas svarbus žingsnis įgyvendinant pietrytinio aplinkkelio projektą.
„Kauno pietrytinis aplinkkelis yra vienas svarbiausių ir didžiausių mieste vystomų infrastruktūros projektų. Per pastaruosius dvejus metus nemažai pasistūmėjome, o užbaigus Ateities plento rekonstrukciją liko tik atkarpa nuo hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės“, – pranešime cituojamas Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.
Keturių kilometrų ilgio Ateities plento kelio kapitalinis remontas pradėtas pernai. Gatvėje paklota nauja danga, įrengtas apšvietimas, ji praplatinta.
Nuo Amalių pervažos iki sankryžos su Taikos prospektu įrengta trijų eismo juostų gatvė, o nuo sankryžos iki Kauno miesto ribos – keturių.
„Atlikus kapitalinį gatvės remontą, pėsčiųjų takai, viešojo transporto sustojimai bei įvažos pritaikytos ir negalią turintiems žmonėms. Nuo Amalių pervažos iki Biruliškių gatvės įrengtas dar vienas takas pėstiesiems“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.
Anot pranešimo, kelininkai suremontavo ir avarinės būklės viaduką Ateities plente: išardytos buvę konstrukcijos – perdanga, viaduko atramos, naujai įrengti poliai ir pamatai, sumontuotos atramų plokštės, įrengta statinio perdangos plokštė, taip pat atlikti viaduko viršaus pakloto įrengimo darbai.
Savivaldybė teigia, kad įgyvendinant pietrytinio Kauno aplinkkelio projektą, liko baigti paskutinį etapą. Šiuo metu rengiamas kelio atkarpos nuo Kauno hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės techninis projektas. Naujasis apvažiavimas įsilies į atnaujintą Ateities plentą.
„Pradėjus veikti aplinkkeliui, nuo Marijampolės atvažiuojantys vairuotojai turės jungtį su A1 magistrale. Rytinė miesto dalis, Petrašiūnai lengviau atsikvėps nuo transporto srautų, o vairuotojai sutaupys daug brangaus laiko“, – rašoma Kauno miesto savivaldybės pranešime.
Prieš metus pradedant Ateities plento rekonstrukciją, skelbta, kad ją vykdys bendrovė „Kauno tiltai“ už 3 mln. eurų.