Pasak socialdemokratų atstovo Kauno miesto taryboje Gintauto Labanausko, sunku suprasti, kokius žaidimus dabar žaidžia konservatoriai.
"Kuria dar vieną nereikalingą projektą, neužbaigę to, kuriam ir nemažai pinigų buvo išleista. Kai į Parodos kalną, tai troleibusai - ekologiški ir tinkami, kai į Šilainius, tai - nebetinkami? Teisinosi, Šilainių projektą užmarinę dėl lėšų stokos, o iš kur dabar gaus pinigų naujam projektui? Ar jiems svarbu tik kažkam duoti užsakymą projektuoti, o įgyvendinti projekto nerūpi?", - retoriškai klausia G. Labanauskas.
ELTA primena, kad pirmą kartą investicinį projektą "Troleibusų linijos tiesimas į Šilainių gyvenamąjį rajoną" Kaunas Vyriausybei pateikė dar 1995 metais. Vėliau projektas papildytas "troleibusų pirkimo" dalimi. 1997 metų gegužę dokumentą apsvarstė Ūkio ministerijos investicinių projektų ekspertų komisija.
Vyriausybė nusprendė įtraukti "Troleibusų linijos tiesimo į Šilainių gyvenamąjį mikrorajoną ir troleibusų pirkimo" investicinį projektą į 1997-1999 metais finansuojamų projektų sąrašą. Numatė biudžete dalį jam reikalingų lėšų bei kitą dalį - valstybės vardu gaunamomis paskolomis. Bet pažadus vykdyti delsė esą nesulaukusi tinkamo projekto.
2002 metų lapkritį projektas "Troleibusų linijos tiesimas į Šilainių gyvenamąjį mikrorajoną" kartu su suvestine statybos sąmata bei kitais dokumentais pateiktas valstybės investicijų 2004-2006 metų programai, tačiau į ją nebuvo įtrauktas.
Vėliau nieko esminio dėl šio projekto nenuveikė ir pati Kauno miesto savivaldybė. Šilainių troleibusų linijos projektas galutinai tapo "niekiniu dokumentu", nors jį rengiant, beje, išleista ne viena dešimtis tūkstančių litų iš miesto biudžeto.
Kaunas taip pat dar neatsiskaitė su bankais už prieš kelerius metus gautas paskolas nupirkti keliasdešimt naujų troleibusų ir autobusų.