Automobilių kelių direkcija pranešė, kad tilto, viaduko per Jonavos gatvę ir jungiamojo kelio statybą planuojama baigti 2021 metais.
Pasak direkcijos, siekiama, kad statant tiltą nereikėtų uždaryti eismo ar ilgam apriboti greičio per Jonavos gatvės viaduką ir Kleboniškio tiltą.
„Daugiausiai eismo ribojimų bus šiemet Jonavos gatvėje, kurioje nuo kovo mėnesio bus rekonstruojami inžineriniai tinklai, trukdantys naujo viaduko per gatvę statybai“, – BNS pranešė direkcija.
Darbus už 32,34 mln. eurų atliks konkursą laimėjusi kelių ir tiltų statybos bendrovė „Kauno tiltai“.
Direkcijos teigimu, tiltas patenka į Europos ekologinio tinklo „Natura 2000“ teritoriją, todėl gyvūnų ir augalų apsaugos tikslais darbams keliami ypatingi reikalavimai.
„Darbai Neries upės apsaugos zonoje taip pat negali būti vykdomi žuvų migracijos ir neršto metu. Todėl dalis darbų – privažiavimo kelių, tilto polių ir atramų įrengimas upės vagoje – gali būti atlikta tik žiemos metu“, – rašoma pranešime.
Atliekant darbus, bus atskirti automobilių srautai – vietinis transportas važiuos jungiamuoju keliu į Lapes, o magistrale turėtų važiuoti tranzitiniai automobilai.
Islandijos plentas kartu su Kleboniškio tiltu Kaune yra labiausiai apkrautas kelio Vilnius–Klaipėda ruožas – nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“ magistralės per parą važiuoja vidutiniškai iki 68 tūkst. automobilių.
Skaičiuojama, kad, sutvarkius visą Islandijos plentą, padidės eismo pralaidumas ir saugumas – vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų laoiko, kuris dabar prarandamas spūstyse.