Savivaldybės administracijos direktorius Vygintas Gudėnas abejoja naudotų autobusų sandorių pirkimo sėkme. Tačiau "Kauno autobusų" generalinis direktorius Mindaugas Grigelis abejones linkęs atremti konkrečiais argumentais.
Jo žodžiais tariant, pernelyg senos mašinos, kurių parke šiuo metu nemažai yra, taip pat suryja daug pinigų, nes jas dažniau tenka remontuoti. Be to, atėję įsidarbinti į įmonę vairuotojai iš karto teiraujasi, kokį autobusą teks vairuoti. Išgirdę, kad senutėlį "Ikarus", eina ieškoti darbo kitur. Kita vertus, miesto autobusų parkas seniai "praturtintas" visokia vos "patraukiančia" kaip labdara gauta technika. Gal kažkam jos šitaip buvo patogiau atsikratyti?
Svarus argumentas - ir kauniečių bei miesto svečių poreikiai. Pabrangus degalams, daugelis kelionei į darbą, paskaitas ar reikalų tvarkyti pastaruoju metu vis labiau renkasi ne nuosavą, bet viešąjį transportą.
"Situacija iš tikrųjų nėra gera, bet neturint darbo įrankių negalima pagerinti ir finansinės padėties - tai elementari tiesa", - įsitikinęs M. Grigelis.
Įmonės generalinis direktorius viliasi su konkurso laimėtoju sutarsiąs dėl mokėjimų už pirkinį atidėjimo. Apie pusę sumos (iki milijono litų) už įgytus autobusus, anot jo, įmonė įstengtų sumokėti ir šiemet, iš savo apyvartinių lėšų. Vėliau pasirūpintų atsiskaityti su naudotų autobusų pardavėju "iki cento" pati, neprašydama savivaldybės didinti "Kauno autobusams" skiriamą dotaciją.
Anksčiau dar tinkamų eksploatuoti miesto transporte autobusų bendrovė yra pirkusi iš vienos olandų firmos. Dabar paskelbtu konkursu greta olandų domisi ir lenkai. Konkurso sąlygose nurodoma, kad visi dvidešimt autobusų turi būti vienos markės.