Pasak pareigūnų, Centro gyventojai, prasidėjus šiltajam metų laikui, yra priversti kone kasdien iki išnaktų klausytis burzgiančių motorų ir slystančių padangų keliamo triukšmo.
Tokius ketinimus išgirdę oficialiems klubams priklausantys motociklininkai kreipėsi į miesto merą, prašydami neskubėti priimti abejotinos vertės sprendimo, bet paieškoti alternatyvų. Tokią pat poziciją jie išsakė ir vakar, dalyvaudami Saugaus eismo komisijos posėdyje.
„Sustačius draudžiamuosius ženklus, problema nebūtų išspręsta. Jei nebegalėsime važinėti Karaliaus Mindaugo prospekte, susirasime kitą vietą, pavyzdžiui, Jonavos gatvę. Tada dėl triukšmo pradės skųstis nebe Centro, bet Žaliakalnio gyventojai. Į agresiją būtų atsakyta agresija“, - ironizavo motociklininkų klubo „Motobroliai Kaunas 1900“ prezidentas Kazimieras Čeponis.
Jis pažadėjo pasitarti su kitų klubų nariais ir savivaldybei pateikti galimų vietų, kur jie galėtų rinktis, sąrašą. „Mums siūlė burtis Kačerginės Nemuno žiede, tačiau jis netinka dėl savo darbo laiko: ten būtų galima rinktis tik iki 20 val., o mūsų pagrindiniai pasivažinėjimai vyksta apie 22 val.
Be to, Kačerginės žiede nėra tinkamo apšvietimo, prasta kelio danga. Įsivaizduokite motociklininką, kuris neturi daug vairavimo patirties, paleistą į tokią trasą. Greičiausiai, kelionę jis baigtų ligoninėje“, - priežastį, kodėl nesutiko išsikelti į Kačerginės žiedo trasą, nurodė K.Čeponis.
Kur kas priimtinesniu variantu motociklininkai laiko pasiūlymą jiems „atiduoti“ atsarginį S.Dariaus ir S.Girėno oro uosto pakilimo taką, kuris skrydžiams nenaudojamas. Vis dėlto abejojama, ar greitu metu pavyktų atlikti šio projekto galimybių studiją ir įgyvendinti pačią idėją.
„O problemą būtina spręsti šiandien, ne po kažkiek laiko“, - sakė motociklininkai.
Kauno miesto policijos Eismo priežiūros tarnybos viršininkas Alfonsas Tarasevičius vylėsi, kad motociklininkų pažadai atsižvelgti į miestiečių poreikius ir naktimis nelakstyti po Centrą neliks tuščiais žodžiais. Komisaras neslėpė, kad priimti drastišką sprendimą - uždrausti motociklininkų judėjimą miesto centre vakarais ir naktinis, pareigūnai nutarė įvaryti į akligatvį, kai nebepajėgė sudrausminti Karaliaus Mindaugo prospekte ir kitur centre vakarais lakstančių motociklininkų.
Tačiau sulaukę motociklų vairuotojų pažadų kalbėtis tarpusavyje ir važinėti drausmingiau, sutiko paieškoti kitų alternatyvų.
„Draudimai - kraštutinis problemos sprendimo būdas. Viliuosi, kad surasime abiems pusėms tinkamą variantą. Jie patys šiandien pasiūlė, kad vietoj Karaliaus Mindaugo prospekto susibūrimo vieta būtų įrengta kažkur pramoniniame rajone, gal Elektrėnų, Technikos gatvėse. Tačiau jas reikia paruošti, duobes užlopyti, išasfaltuoti, nes atsitikus nelaimei prasidėtų kaltų paieškos - sakytų, štai, savivaldybė skyrė netinkamą vietą“, - sakė komisaras.
Dar kartą prie motociklininkų klausimo Saugaus eismo komisija grįš po poros savaičių. Iki to laiko tikimasi sulaukti pačių motociklininkų pasiūlymų.
„Tačiau net ir nesulaukę žinių iš jų, sprendimą priimsime. Kiek galima delsti. Aš asmeniškai esu už tai, kad jų judėjimas naktį centre būtų uždraustas. Tuo metu miestas turi miegoti“, - savo asmeninę nuomonę išdėstė Saugaus eismo komisijos pirmininkas Rimantas Didžgalvis.