„Beje, tai ir pirmas kartas Kauno ir šalies istorijoje, kai Kauno oro uostas tapo pagrindiniais šalies oro vartais,“ – kalbėjo D. Voveris.
Pasak LOU vykdomojo direktoriaus, pirmieji įspūdžiai yra geri, keleivių atsiliepimai džiugina, viskas vyksta taip, kaip ir buvo numatyta.
„Viską išsitestavome dar vakar vakare. Jau turėjome pirmąjį rytinį piką. Viskas vyko taip, kaip ir buvo numatyta. Keleiviai net buvo nustebę, gerąja to žodžio prasme, kad viskas vyksta taip sklandžiai,“ – pirmaisiais įspūdžiais dalijosi D. Voveris.
Žinoma, pasak D. Voverio, tai tik pradžia, dar nevisi skrydžiai paleisti į Kauno oro uostą. Tačiau Kauno oro uostas pasirengęs priimti kur kas daugiau keleivių negu tikimasi sulaukti.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos atstovas tik dar kartą patvirtino, kad visi įsipareigojimai įvykdyti laiku.
„Nuo Vilniaus iki Karmėlavos (Kauno oro uosto) atidarytos keturios eismo juostos: dvi į vieną pusę ir dvi į kitą. Todėl nepatogumų niekam neturėtų kilti. Be to, visą parą šiame ruože budi 3 greito reagavimo brigados, jeigu reikėtų atlaisvinti kelią ir pan.“ – kalbėjo LAKD atstovas.
Valstybės sienos apsaugos tarnybos Vilniaus rinktinės vado pavaduotojas Edvardas Černiauskas taip pat pridūrė, kad viskam yra pasiruošta, patikros punktai sumontuoti ir nepatogumų keleiviai turėtų išvengti.
„Mes pasistengsime padaryti taip, kad vėl pagrindiniam šalies oro uostui grįžus į Vilnių, keleiviai kalbėtų: kaip būtų gerai, kad patikros vyktų taip pat sklandžiai, kaip vyko Kaune.“ – pasiruošimą darbui vertino E. Černiauskas.
Kauno rajono savivaldybės administracijos direktorius Antanas Nesteckis su laiku atliktais darbais, geru bendradarbiavimu ir geru pasirengimu. A. Nesteckis nemato, jokių problemų, kurios neleistų Kauno oro uostui tinkamai atlikti pagrindinio šalies oro uosto funkcijų. Jeigu iškiltų tam tikrų problemų, administracijos direktorius patiko, kad Kauno rajono savivaldybė visokeriopai prisidės jas sprendžiant.