Pirmieji infrastruktūros plėtros etapai Kauno oro uoste pradėti dar pernai rudenį. Tuomet 48 hektarų plote atlikta didžioji parengiamųjų darbų dalis, susijusi su perono prieigos ir riedėjimo tako statybomis. Be to, oro uosto teritorijoje buvo įrengta vandentiekio sistema, buitinių ir lietaus nuotekų tinklai, dujų ir elektros įvadai.

„Pagrindinis rekonstrukcijos objektas – šiaurinio perono praplėtimas, įrengiant naują riedėjimo taką. Jo ilgis sieks net 325 metrus, tad riedant taku orlaiviams bus sudarytos galimybės pasiekti naujai planuojamus statyti angarus. Numatoma, jog šis takas laikinai tarnaus ir kaip papildoma vieta orlaivių parkavimui“, – pasakoja Kauno oro uosto vadovas Karolis Matulaitis.

Pasak jo, šiuo metu jau atlikta daugiau nei 70 proc. visų plėtros darbų, o paskutinį etapą ketinama įgyvendinti ir bendrai darbus pabaigti šių metų birželio mėnesį. Bendra projekto vertė siekia 3 471 019 Eur.

Šiuo paskutiniu etapu numatoma pabaigti ruošti teritoriją ir infrastruktūrą, skirtą trijų naujų angarų statyboms.

Pagal pernai pasirašytą sutartį, vienas iš sklypų yra skirtas specializuoto orlaivių dažymo angaro įrengimui. Projektą aukciono būdu išsinuomotame plote vykdys Airijoje registruota kompanija „MAAS Aviation“ – trečioji pagal dydį tokias paslaugas teikianti įmonė pasaulyje. Įmonė teikia naujų „Airbus“ orlaivių dažymo paslaugą Vokietijoje ir JAV bei perdažo oro linijų, orlaivių nuomos įmonių ir kitų orlaivių priežiūros įmonių orlaivius Nyderlanduose bei JAV Alabamos valstijoje.

Numatoma, jog pradėjus „MAAS Aviation“ angaro veiklą, Kauno oro uoste MRO paslaugas bus galima teikti vienuolikai lėktuvų vienu metu. Būsimame angare bus aptarnaujami dažniausiai Lietuvos oro uostuose matomi „Airbus A320“ ir „Boeing B737“ orlaiviai.

„Šiuo metu Kauno oro uosto teritorijoje – didžiausiame MRO centre Baltijos regione, savo veiklą jau vykdo Airijos skrydžių kompanija „Ryanair“, „FL Technics“, „DOT“ „Aviabaltika“ ir „OS Technics“ – prie jų prisijungus industrijos lyderei – „MAAS Aviation“ – tik dar labiau sustiprinsime Kauno oro uosto pozicijas.

Suremontuoti, iš vidaus atnaujinti orlaiviai galės būti perdažomi vienoje vietoje ir sudarys sąlygas orlaiviams keisti šeimininkus. Tai neabejotinai dar labiau įtvirtins Kauno oro uosto, kaip reikšmingo MRO industrijos centro pozicijas ir leis MRO įmonėms pritraukti daugiau klientų“ – sako K. Matulaitis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)