„Nežinau, ar teko važiuot atnaujintu Raudondvario plentu, bet kelio kokybė šokiruoja. Kai yra šlapia danga, tos mini duobutės prisipildo vandens ir kelias pasidaro slidus kaip ledas. Ketvirtu bėgiu važiuojant, prasisuka ratai, mašina plaukioja. Tokių atkarpų pilnas Raudondvario plentas. Geriausiai būtų, jeigu mūsų gerbiamas miesto meras pralėktų su savo „Ferrari“ per šį kelią. Tuomet, manau, kalti greit atsirastų ir galvotų, kaip išspręsti šią situaciją, nes apgailėtina ir pikta, kad tokio masto darbai padaryti šitaip nekokybiškai“, – nuomonę išreiškė „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas.
KTU mokslininkas Eugenijus Janavičius portalui „Kas vyksta Kaune“ pakomentavo susidariusią situaciją Raudondvario plente. Pašnekovas ramina, jog kelio danga dar šiek tiek išsivažinės ir tai laikina problema.
„Užmiestyje slidžią dangą galima sušiaušti. Ant kelio išpilama skaldelė, kuri ilgainiui išsimuša, o dalis įsispaudžia į kelio dangą, tad ji tampa šiurkštesnė ir pagerina padangų sukibimą su asfaltu. Visgi, šios technologijos nerekomenduojama naudoti mieste, nes gali sukelti daug kitų problemų. Kalbant apie Raudondvario plentą, tai duobytės nebūtinai reiškia broką. Tai nauja danga, kuri nespėjo dar nusivažinėti. Po pirmosios žiemos turėtų šiek tiek nusidėvėti ir tikėtina, jog problemos dėl slidumo išsispręs. Kol kas linkiu vairuotojams pasirinkti saugų greitį ir važiuoti atsargiai“, – dėstė E. Janavičius.
Mokslininkui pritaria ir Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis. Specialistas tikino, jog naujai nutiesus asfaltą „Remix“ technologijos būdu, iš pradžių ant dangos lieka bitumo, tačiau jis prasivažinėja ir tada sukibimas pagerėja.
Atstovas patikino, jog važiuojant leistinu, o ne išbandant naują kelią didesniu greičiu, slydimas neturėtų jaustis.