Mato piktnaudžiavimą

Keleivių pervežimu užsiimančios UAB „Transring“ direktorius Povilas Dzekunskas „Delfi“ pasakojo, kad iki kelio prie išvykimo terminalo uždarymo oro uoste buvo kitokia tvarka.

Tada, kaip teigė, kartą per valandą automobilis galėdavo atvykti ir išleisti keleivius visiškai prie išvykimo terminalo, o kartą per 3 valandas 15 min nemokamai pasinaudoti centrine parkavimo aikštele. Visgi jau kuris laikas tvarka yra pasikeitusi.

„Esame labai sukrėsti dėl pasikeitusios apmokėjimo tvarkos už parkavimą Vilniaus oro uoste“, – sakė jis.

Kaip aiškino, šiuo metu yra veikianti tik viena trumpalaikio parkavimo aikštelė, kurioje automobilis nemokamai turi galimybę pasinaudoti aikštele 15 min ir tik vieną kartą per parą.

„Kaip matome, nėra alternatyvos privažiavus tiesiog sustoti nemokamai išleisti keleivius, kadangi eismo juostų tvarka neleidžia kitaip to padaryti, kaip tik įvažiuoti į parkavimo aikštelę, kurioje atvykus nors ir minutei visi kiti įvažiavimai jau apmokestinami kosminiais pinigais“, – kalbėjo vadovas.

Pasak jo, perkelti šios finansinės naštos ant keleivių pečių galimybės taip pat nėra.

„Mūsų įmonė, kaip ir daugelis kitų įmonių, aptarnauja viešbučių klientus, Vilniaus miesto svečius, pervežimų į oro uostą turime tikrai daug, ir matome, kad elementariai nebeturime alternatyvos, kur nemokamai sustoti išleisti skubančius keleivius, kaip kad buvo iki šiol“, – pridūrė jis.

Vadovo teigimu, tai galimai susiję ir su aikštelės operatorių piktnaudžiavimu.

„Manome, jog tai galimai piktnaudžiavimo atvejis iš vienintelio parkavimo aikštelių administratoriaus pusės „Unipark“, pasinaudojant oro uosto rekonstrukcijos darbais“, – sakė P. Dzekunskas.

„Unipark“: mūsų prioritetas – suvaldyti srautą

Unipark“ rinkodaros vadovas Laurynas Globys tikino, kad šiuo metu oro uoste išties veikia tik viena aikštelė – P2.

Kitos dėl šiuo metu Vilniaus oro uoste vykstančių rekonstrukcijos darbų yra uždarytos – tai P3 ir PC trumpalaikio stovėjimo aikštelės bei „Kiss&Fly zona“.

„Atsižvelgiant į šią išskirtinę padėtį, kai trumpalaikiam stovėjimui, keleivių išlaipinimui ar jų pasitikimui yra skirta tik viena aikštelė vietoje anksčiau naudotų keturių, mūsų prioritetas yra suvaldyti srautą P2 aikštelėje, kad būtų išvengta automobilių spūsčių ir perpildymo.

Atsižvelgiant į tai, buvo priimtas sprendimas riboti nemokamo laiko suteikimą į vieną kartą per parą. To nepadarius, oro uosto prieigose susidarytų transporto spūstys, į kurias papultų ir į skrydžius skubantys keleiviai“, – sprendimą aiškino jis.

Vilniaus oro uosto automobilių stovėjimo aikštelė

Kaip teigė, planuojama, kad oro uosto išvykimo terminalo rekonstrukcijos darbai bus baigti šį rugsėjį, o tada bus pristatyta ir visiškai atnaujinta centrinė aikštė su nauja eismo schema, kurioje bus numatytos sąlygos keleivių atvežimui ir išlaipinimui.

„Visi šie pakeitimai yra suderinti su Vilniaus oro uosto administracija.

Pavėžėjo paslaugas teikiančios bendrovės gali tiesiogiai kreiptis į „Unipark“ dėl bendradarbiavimo sutarčių sudarymo – tai leistų įmonėms susiderinti papildomas sąlygas dėl dažnesnio jų transporto priemonių atvykimo į šią aikštelę“, – siūlė L. Globys

Atlikus darbus grąžins „Kiss & Fly“

Lietuvos oro uostų komunikacijos skyriaus vadovas Marius Zelenius taip pat tikino, kad kol kas patiriami nepatogumai yra laikini.

„Rudenį, baigus rekonstrukcijos darbus, bus sugrąžinta ir „Kiss & Fly“ juosta. Joje bus galimas nemokamas keleivių išleidimas“, – sakė jis.

Kaip pabrėžė, Lietuvos oro uostai sudaro tiesiogines sutartis su taksi įmonėmis, kurios atitinka tam tikrus reikalavimus. Tokiais atvejais sutartiniams partneriams nelieka prievolės mokėti už laiką, prastovėtą aikštelėje, jie moka už įvažiavimų skaičių.

„Tokia tvarka galioja tiek vykstančios rekonstrukcijos metu, tiek atlikus rangos darbus bei prieigas pradėjus eksploatuoti pilna apimti“, – teigė atstovas.

Kaip patikslino, bendrai rekonstrukcija vykdoma vasaros sezonu, nes tai yra vienintelis tokiems darbams tinkamas metų laikas.

„Todėl turime iššūkį intensyvius rangos darbus suderinti su didžiausiais keleivių srautais. Priminsime, kad gegužės mėnesį fiksuotas didžiausias mėnesinis keleivių skaičius ne tik šiais metais, bet ir per visą Lietuvos oro uostų istoriją. Dėl to į prieigas atvyksta intensyvus automobilių srautas.

Leidžiant nemokamai atvykti dažniau ar ilginant nemokamo parkavimo laiką automobilių srautas dar labiau apkrautų turimą infrastruktūrą bei keltų daugiau nepatogumų“, – pabrėžė M. Zelenius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)