Vieno Australijos keliautojams skirto forumo (angl. „Australian Frequent Flyer“) moderatorė Jessica Tam ketino skristi iš Džakartos į Londoną. Verslo klasės bilietas jai kainavo 2800 Australijos dolerių – apie 1725 eurus. Šis skrydis, kaip ir daugybė kitų, buvo atšauktas dėl COVID-19. Namuose užsidariusiai keliautojai teko laukti kompensacijos.
Tokia ji ir buvo pažadėta – „Qatar Airways“ turėjo grąžinti minėtus 2800 Australijos dolerius. Tačiau vieną dieną moteris savo sąskaitoje pamatė šiek tiek kitokią sumą – 28 milijonus Australijos dolerių. Tik gyvenimo loterijoje, ji, žinoma, nelaimėjo.
Panašių klaidų įvyksta gana dažnai. Tiesa, įprastai klaidos kaina nebūna tokia didelė. Iš tikrųjų oro linijos yra milžiniškos, tad klaidų padaro visur. Pavyzdžiui, kartais skrydžių bilietai dėl sistemos netikslumų būna tiesiog juokingai pigūs. Žmonės tokius bilietus (pavyzdžiui, 20 eurų už kelionę į Niujorką) išperka per akimirką ir tada oro linijoms tenka rinktis, ar atšaukti parduotus bilietus, ar tiesiog nuryti tą nemalonų klaidos skonį.
Šįkart klaida buvo gana įdomi. Ne, joks žmogus neprispaudė per daug nulių. Tiesiog tas bilietas iš Džakartos kainavo apie 28 milijonus Indonezijos rupijų. Taigi „Qatar Airways“ per klaidą sumą rupijomis pavertė doleriais.
Išleisti tuos pinigus būtų vagystė, nesvarbu, kad jie jau yra jūsų sąskaitoje. Tačiau taip nustebinta keliautoja negalėjo nieko padaryti. Jau kitą dieną „Qatar Airways“ ir bankas išsprendė problemą be sąskaitos savininkės įsikišimo.