S. Kablio teigimu, transporto sistemos sunaikinimas neigiamai paveiks ir kitas šalies ūkio šakas. „Tik dėl gerai funkcionuojančios susisiekimo infrastruktūros Lietuvos ūkis galėjo sparčiai plėtotis“, - sakė asociacijos „Lietuvos keliai“ tarybos pirmininkas. Jo teigimu, dar labiau apkarpius finansus kelininkams, visiškai itin prastoje būklėje atsidurs savivaldybėms priklausanti susisiekimo sistemos dalis. „Jau dabar savivaldybėms priklausantys keliai, o ypač tiltai, yra labai blogos būklės“, - teigė S. Kablys.
2008 m. lapkričio 26 d. Europos Tarybos Komisijos pranešime apie Europos ekonomikos gaivinimo priemones akcentuojama, kad negalima nacionalinių biudžetų suvaržymais lėtinti investicijų plėtros, o investicijoms skatinti reikia numatyti papildomą finansavimą. Daugelis Europos šalių transporto sektorių išskyrė kaip prioritetinį investicijų prasme. Transporto ir ryšių sektoriuje Lietuvoje dirba apie 105 tūkst. žmonių, arba 6,9 proc. visų Lietuvos dirbančiųjų.
Sektoriuje sukurta bendrosios pridėtinės vertės (BPV) dalis 2008 m. siekė 12,6 procento. Transporto paslaugos sudaro 59,4 proc. bendro Lietuvos paslaugų eksporto. Lietuvos kelių sektoriuje dirba per tūkstantį subjektų, o apie 85 proc. kelių infrastruktūros priežiūros ir plėtros darbams naudojamų medžiagų ir paslaugų yra pagamintos Lietuvoje – tai skatina vidaus vartojimą.