„Visas planingas darbas, projektuojant ir statant kelius bei tiltus, visos ilgalaikės kelių infrastruktūros plėtros ir priežiūros priemonės atsidūrė aklakelyje“, - teigė asociacijos „Lietuvos keliai“ vykdomasis direktorius Sigitas Bublys
„Valdžia keičia įstatymus, kaip jai patogiau, - sakė S. Bublys. - Susidaro paradoksali padėtis, kai kelių naudotojai, akcizais už kurą susimokantys kelių naudojimo mokestį, jau nebegali tikėtis, kad bus kokybiškai aptarnauti. Kitaip tariant – kuro akcizo mokestis nebus skiriamas kelių priežiūrai ir tiesimui, o kamšys nežinia kokias šalies biudžeto skyles“.
Anot S. Bublio, keliams skiriamų lėšų nepakaks net elementariausiems kelių priežiūros darbams. Ypatingai problematiška padėtis susidarys savivaldybėse, kurios negaus apie 250 milijonų litų rajoninės reikšmės kelių priežiūrai.
Asociacijos vadovo teigimu, artimiausiu metu gali tekti atleisti apie 4000 darbuotojų dirbančių kelių įmonėse ar jas aptarnaujančių.
Tikslindama šių metu biudžetą, Vyriausybe siūlė Seimui Keliu priežiūros ir plėtros programai skirtas lėšas šiemet sumažinti 589,9 mln. litu nuo 1,341 mlrd. iki 750 mln. litu. Tiesa, Seimas išsireikalavo papildomo 25 mln. litu finansavimo.