„Mes turime pasiūlymus, trys dalyviai iš šešių puikiai tilpo į kainas, kiti buvo ant ribos. Dabar vertinami jų pasiūlymai ir netrukus, savaitės bėgyje, skelbsime nugalėtoją“, - BNS praėjusią savaitę sakė Vitalijus Andrejevas.

Rugpjūčio pradžioje paskelbto konkurso laimėtojas turės rekonstruoti 4,2 km ilgio du kelio ruožus už Vilniaus – nuo 16-to kilometro, kur baigiasi keturių juostų kelias, iki 21-ame kilometre esančios sankryžos į Nemenčinę.

Kelių direkcijos vadovo teigimu, iki spalio pabaigos taip pat planuojama paskelbti dar vieną kelio rangos konkursą.

„Dabar vyksta kelio konkursas, o iki spalio pabaigos ketiname skelbti pirkimą statiniams kartu su projektavimu. Čia ta dalis, kuriai buvo per didelės kainos. Iš naujo parengėme technines specifikacijas, žiūrėjome, kad būtų galima pateikti pigius, tačiau kokybės prasme ne prasčiausius pasiūlymus“, - teigė V. Andrejevas.

Liepą Kelių direkcija dėl per didelių kainų nutraukė kelio ruožo rekonstrukcijos konkursą. Tuomet, atsižvelgus į Viešųjų pirkimų tarnybos rekomendacijas, nuspręsta atskirai skelbti ruožų rekonstrukcijos ir poros dviejų lygių sankryžų bei dviejų viadukų konkursus.

Tuomet teigta, kad tai darbus pavėlins keliais mėnesiais, o nauja kelio atkarpa bus nutiesta 2019-ųjų pabaigoje.

Pirmojo, metų pradžioje skelbto, konkurso rezultatus Vilniaus apygardos teismui buvo apskundusi kelių tiesimo bendrovė „Eurovia Lietuva“, tačiau spalio pradžioje jos pretenzijos buvo atmestos.

Pasak V. Andrejevo, teisminiai ginčai konkursui įtakos kol kas neturi.

„Bendrovė skundė seną konkursą ir siekė įrodyti, kad pateikė gerą kainą, o mes privalome pripažinti ją laimėtoja. Taip pat ji skundė mūsų nekompetenciją nustatyti kainą, mes pateikėme pagrindžiančius dokumentus ir teismas pripažino, jog mes tinkamai pasielgėme. Kol kas absoliučiai neturi (įtakos konkursui – BNS)“, - kalbėjo jis.

Anksčiau viešosios ir privačios partnerystės (PPP) būdu visą kelią sutvarkyti ketinusi direkcija pernai šios idėjos atsisakė ir projektą finansuos iš Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP).

Apie būtinybę atnaujinti kelią Vilnius–Utena pradėta kalbėti 2013 metais, 2014 metais Algirdo Butkevičiaus Vyriausybė pritarė, kad jis būtų įgyvendintas PPP būdu, tačiau Seimas po ilgų diskusijų tam pritarė tik 2015-ųjų pabaigoje.

Skaičiuota, kad 13-kos metų trukmės kelio statybos ir priežiūros projekto vertė sieks 170 mln. eurų. Tačiau 2016-ųjų gruodį pradėjusi dirbti naujoji Vyriausybė iš naujo įvertino projektą ir pernai gegužę Susisiekimo ministerija pasiūlė Kelių direkcijai kelią rekonstruoti ruožais, naudojant KPPP lėšas.

1985 metais pastatyto kelio, kurio danga pagaminta iš cementbetonio, priežiūra nuolat brangsta, nes ji yra sutrūkinėjusi, atsinaujina plyšiai, deformuojasi siūlės.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)