Nors persėdimui šiuose miestuose sugaištama vos 20 minučių, iš Talino į Vilnių pavyksta nukeliauti per 10 valandų ir 3 minutes, o iš Tartu – per 8 valandas ir 34 minutes.
„Maršrute Talinas–Tartu–Ryga–Vilnius numatyti du persėdimai. Iš pradžių bilietus keleiviai turės pirkti internetu arba traukinyje iš atitinkamų operatorių, bet jau pradėta kurti bendra bilietų pardavimo sistema“, – sakė Estijos keleivinių traukinių operatoriaus „Elron“ vadovas Lauri Betlemas.
Jo teigimu, ši linija daugiausia patogumo suteiks pietinių Estijos regionų bei Tartu gyventojams.
„Palyginti su alternatyviais variantais, kelionė traukiniu iš Tartu į Rygą yra pranašesnė tiek trukmės, tiek bilieto kainos atžvilgiu. Be to, šį susisiekimo sprendimą turėtų įvertinti centrinių Estijos regionų gyventojai, kurių galimybės keliauti į Latviją ar Lietuvą yra ganėtinai ribotos“, – pridūrė „Elron“ vadovas.
Pasak L. Betlemo, šiuo metu vykdomi parengiamieji darbai ruošiantis paleisti atskirą keleivinių traukinių maršrutą Tartu–Ryga. Tai numatyta padaryti 2025 metais.
Kiek anksčiau LTG grupės keleivių vežimo įmonė „LTG Link“ informavo, kad sparčiai judama link tikslo, kad susisiekimas traukiniais tarp trijų šalių sostinių per vieną dieną taptų realybe.
Nuo šių metų gruodžio 15 d. turėjo startuoti „Vivi“ traukinys Ryga–Valga, kurio išvykimas iš Rygos bus priderintas prie „LTG Link“ traukinio Vilnius–Ryga atvykimo į Rygos stotį. Šie traukiniai bus suderinti ir priešinga kryptimi, t.y. traukinys iš Valgos į Rygos stotį atvyks prieš išvykstant traukiniui Ryga–Vilnius– keleivių persėdimui numatoma beveik 20 minučių.
Sekančiu etapu, nuo 2025 m. sausio 6 d., prie „Vivi“ traukinio Ryga-Valga atvykimo į Valgos stotį „Elron“ priderins papildomą traukinį Talinas–Valga–Talinas.