Atliekant kelio Vievis–Aukštadvaris kapitalinio remonto darbus suplanuota sutvarkyti, rekonstruoti ar naujai įrengti kelio nuovažas, sutvarkyti sankryžas, įrengti autobusų sustojimo aikšteles su peronais, apšvietimą, lietaus vandens nuvedimą, melioracijos tinklus, sutvarkyti šlaitus, esančius pylimuose.

Suplanuoto atnaujinti kelio Vievis–Aukštadvaris ruožas prasideda nuo 3,3 km ir tęsiasi iki 10,6 km. Ši valstybinės reikšmės kelio atkarpa yra itin prastos būklės, esamas kelio dangos plotis neatitinka krašto keliams keliamų reikalavimų, kelio danga yra nusidėvėjusi ir pažeista, kelio kelkraščiai – deformuoti. Po kapitalinio remonto kelio dangos plotis bus padidintas bei atitiks visus krašto kelių standartus, eismo dalyvių kelionės šiuo keliu taps saugesnės, patogesnės bei greitesnės.

Kelių direkcija pažymi, kad šiuo metu kelyje Vievis–Aukštadvaris vykdomi ruožo nuo 1,8 iki 3,4 km rekonstravimo darbai, įrengiant pėsčiųjų ir dviračių takus, taip pat – vyksta ruožo nuo 10,6 km iki 17,7 km rangos darbų pirkimas. Sėkmingai įgyvendinus šiuos procesus, visas kelias Vievis–Aukštadvaris, kurio ilgis beveik 16 km, bus suremontuotas.

LAKD primena, kad dar 2021 m. pabaigoje buvo pradėtas ir Vievio transporto mazgo (dviejų lygų sankryžos), kuriame susikerta magistralinis kelias Vilnius–Kaunas–Klaipėda bei kelias Vievis–Aukštadvaris, projekto įgyvendinimas.

Jo metu, vadinamasis Paparčių viadukas buvo nugriautas, o vietoje jo iškilo naujas, šiuolaikinius standartus atitinkantis statinys, rekonstruoti į jį vedantys jungiamieji keliai, įrengta reikalinga infrastruktūra pėstiesiems ir dviratininkams, įrengtos triukšmo slopinimo užtvaros, apšvietimas, sankryžos rekonstruotos į žiedines. Eismas naujuoju viaduku buvo paleistas praėjusių metų pavasarį.

Kelias Vievis–Aukštadvaris yra įtrauktas į LAKD sudarytą reikalingų remontuoti krašto kelių, kurių dangos plotis yra mažesnis arba lygus 5 m, sąrašą. Šis sąrašas yra sudaromas remiantis atskira metodika bei atliekamais kelių tyrimais. Kelių direkcija, pasitelkdama modernią lazerinę įrangą, kasmet tiria valstybinės reikšmės kelių dangą ir jos būklę. Pagal surinktus duomenis ir atliktus dangos būklės indekso skaičiavimus, parenkama statybos rūšis ir kelių ruožai, kurie bus tvarkomi pirmiausia.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją