Šis krašto kelias, pagal skelbiamus 2019 m. valstybinės reikšmės kelių vidutinio metinio paros eismo intensyvumo duomenis, yra šeštasis Lietuvoje, kurį pagal intensyvumą lenkia tik penki magistraliniai keliai, iš kurių trims suteiktas automagistralių statusas.

„Priminsiu, kad tai bene trečios iš eilės kadencijų (nuo 2011 m.) abiejų regionų merų bendras kreipimasis į Susisiekimo ministeriją dėl vieno intensyviausių kelių būklės Lietuvoje ir investicijų būtinybės jame. Parlamentinės kontrolės metu Seimo Ekonomikos komitete jau treti metai įrodinėju Susisiekimo ministerijos, Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) atstovams, kad atsainiai numatyta 2033 m. perspektyva šiam keliui (pagal valstybinės reikšmės kelių tinklo plėtros planus numatyta šio kelio 20 km ruožo rekonstrukcija vyktų tik 2031–2033 m.) regionų gyventojams absoliučiai nepriimtina“, – teigia A. Kupčinskas.

Seimo nario A. Kupčinsko nuomone, dabartiniu metu dėl būsimo ekonomikos nuosmukio itin svarbios tampa valstybės investicijos ir pagalba įvairiems verslo sektoriams.

„Todėl Vyriausybei kalbant apie ekonomikos gaivinimą, reikia orientuotis ne tik į daugiabučių namų renovacijos spartinimą, bet ir į kelių infrastruktūros plėtrą, LAKD lėšų „atšildymą“ ir didesnį dėmesį regionų kelių sektoriui", – sako A. Kupčinskas.