Tačiau pagal uosto investicijų programą tokį terminalą Klaipėdoje numatoma statyti ne anksčiau kaip 2009 metais ir tik tuo atveju, jei bus gauta lėšų iš Europos Sąjungos fondų, rašo "Lietuvos žinios".

Šių metų balandį Susisiekimo ministerija pateikė Europos Komisijai paraišką, kurioje prašoma paramos iš Europos Bendrijos TEN-T fondo rengti techninį centrinio įvažiavimo į Klaipėdos uostą rekonstrukcijos bei keleivių ir krovinių terminalo infrastruktūros projektą.

Manoma, jei pavyktų gauti kelis milijonus eurų dokumentacijai rengti, sustiprėtų galimybė prašyti paramos statyboms.

Keleivių terminalo hidrotechniniai įrenginiai, skirti švartuoti 3 keltus vienu metu, gali kainuoti 70 mln. litų. Dar iki 80 mln. litų sudarytų privačios investicijos į kranto statinius ir keleivių infrastruktūrą.

Klaipėdos uoste šiemet realu tikėtis 190 tūkst. keltų keleivių - šeštadaliu daugiau nei pernai. Automobilių keltuose kasmet pagausėja apie 20-30 procentų.

Šaltinis
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją