Transporto mazge planuojama remontuoti virš magistralinio kelio A4 Vilnius-Varėna-Gardinas esantį viaduką. Kapitalinio remonto projekte numatytas perdangų sutvarkymas – naujų deformacinių pjūvių, turėklų blokų, šalitilčio plokščių, asfalto dangų įrengimas, atitvarų keitimas, turėklų remontas, šlaitų plytelių ir šlaitinių laiptų pakeitimas.
Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas yra 19-oje vietoje, pažymima pranešime.
Prasidėjus rekonstrukcijai, eismas viaduku bus uždarytas ir bus kreipiamas dviejų lygių sankryžos jungiamaisiais keliais.
Per 2022 m. dešimt mėnesių jau sutvarkyti 25 tiltai ir viadukai esantys valstybinės reikšmės kelių tinkle. Jų sutvarkymui skirta apie 23 mln. eurų. 2023 m. planuojama sutvarkyti dar 27 vnt. (planuojama bendra vertė apie 50 mln. eurų), o 2024 m. – 35 vnt. (planuojama bendra vertė apie 72 mln. eurų) tiltų ir viadukų, esančių valstybinės reikšmės kelių tinkle.
Šiais metais baigti įgyvendinti projektai: pastatytas naujas tiltas ties Kaunu (A1 Vilnius-Kaunas-Klaipėda), rekonstruota pavojingiausias taškas visame valstybinės reikšmės kelių tinkle ties Giraite (magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda), pastatytas viadukas skirtingų lygių geležinkelio kelio ir automobilių kelio sankirtos Kyviškės – Valčiūnai pervažoje, rekonstruotas krašto kelio Nr.143 Jonava-Žasliai-Kalniniai-Mijaugonys viadukas, kapitaliai suremontuotas kelio Nr. 1907 Vilkija–Čekiškė–Ariogala viadukas ir kt.
Planuojama, kad iki 2035 m. šalyje neliks prastos būklės tiltų ir viadukų, teigiama pranešime.
Toks tikslas nustatytas Susisiekimo ministerijos kartu su Kelių direkcija parengtose Valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros 2022–2035 m. strateginėse gairėse.