Valstybinė komisija jau apžiūrėjo ir tinkamu naudoti pripažino naujai pastatytą pirsą prie Šiaurės rago krantinės.
Čia švartuosis bendrovės Smiltynės perkėla keltai, kurie anksčiau keleivius keldavo nuo Danės krantinės, tačiau dėl jos rekonstrukcijos beveik prieš metus buvo iškelti į Kruizinių laivų terminalą.
Į senąją vietą keltų nuspręsta negrąžinti, nes, rekonstravus Danės krantines, upėje intensyvėja laivyba pramoginiais ir mažaisiais laivais.
Keltams buvo nutarta pastatyti pirsą prie Šiaurės rago.
Čia jie turėtų persikelti gegužės antroje pusėje ar pirmosiomis birželio dienomis.
"Dar liko darbų ant kranto: nėra komunikacijų, nesutvarkyta danga. Mes negalime dirbti be elektros, todėl pirmiausia turi būti nutiesti jos tinklai. Kol kas darbų pradėti negalima, nes dar įšalas neišėjo", – teigė Smiltynės perkėlos generalinis direktorius Darius Butvydas.
Šią vasarą klientai bus aptarnaujami laikinuose, iš Kruizinių laivų terminalo perkeltuose statiniuose.
Rudenį planuojama pradėti naujo keleivių aptarnavimo pastato statybas. Jame bus įrengta laukimo salė, kavinė, bilietų kasos.
"Nors keltus turėsime Šiaurės rage, klientams bus sukurta infrastruktūra, tačiau yra viena užprogramuota problema – nebus kur statyti automobilių, nes nėra nei aikštelės, nei vietos ją įrengti", – neslėpė D.Butvydas.
Prie Senosios perkėlos buvo automobilių stovėjimo aikštelė, dar daugiau erdvės buvo Kruizinių laivų terminale.
Aikštelė prie Senosios perkėlos Pilies gatvėje nebus panaikinta, tačiau, joje palikus automobilį, reikės nukulniuoti nemažą atstumą iki Šiaurės rago.
"Kol kas nežinome, kaip galime išspręsti automobilių stovėjimo problemą Šiaurės rage. Manau, kad vieni esame nepajėgūs to padaryti. Išeities turi ieškoti esama ar būsima miesto valdžia", – teigė D.Butvydas.
Terminas: keltai prie Šiaurės rago pirso švartuotis pradės po dviejų mėnesių, nes dar tvarkoma naujos perkėlos teritorija.
Pirso statybų istorija
Pirso prie Šiaurės rago statyba prasidėjo 2009 m. liepos 7 d. su "Klaipėdos hidrotechnika" pasirašius statybos rangos sutartį.
Kadangi "Klaipėdos hidrotechnika" nevykdė sutartinių įsipareigojimų, rangos sutartis nuo 2010-ųjų balandžio 9 d. buvo nutraukta, kai iki sutartinių įsipareigojimų įvykdymo buvo likusios kelios savaitės.
"Klaipėdos hidrotechnikos" nebaigtus ir papildomus statybos darbus tęsė "Hidrostatyba", su kuria statybos darbų sutartis buvo pasirašyta 2010 m. liepos 8 d.
Bendra šio objekto statybos kaina – 1,5 mln. litų. Darbai objekte prasidėjo kitą dieną po sutarties pasirašymo ir buvo baigti, kaip ir numatyta, po 5 mėnesių – pernai gruodžio 9-ąją.