Klaipėdos uosto direkcijos rinkodaros ir bendrųjų reikalų direktorius Artūras Drungilas pažymi, kad pagrindiniai į Ventspilio uostą keliaujantys kroviniai yra iš Rusijos – anglis ir naftos produktai.

Anot jo, nė viena Klaipėdos uosto įmonė nekrauna anglies, todėl perimti būtų galima nebent naftos produktus.

„Šansų visada yra. Anglies mes neturime kur krauti Klaipėdoje, o naftos produktus yra galimybių prisivilioti, tai manau, kad įmonės tą ir darys“, – BNS sakė A. Drungilas.

Pasak jo, jei kroviniai būtų pervilioti maksimaliai, kiek gali Klaipėdos uosto terminalai, tai būtų galima kalbėti apie 2 mln. tonų naftos produktų: „Tai nėra labai didelis kiekis Klaipėdai“.

Anot A. Drungilo, Ventspilio uostas Klaipėdai yra konkurentas, kaip ir visi regiono uostai, bet nepaisant to, jis tvirtina nesidžiaugiąs, jog Ventspilio krovos apyvarta galbūt mažės.

Ventspilis iš esmės dirba tik su rusais, dalinai su Baltarusija, tai iš tikrųjų sankcijos atsilieps apyvartai. Bet tai mūsų nedžiugina, nes konkurentai praranda, tada dairosi į mūsų klientus, dempinguoja kainas ir tada mums tenka įsivelti į didesnę konkurencinę kovą“, – teigė A. Drungilas.

Tuo metu naftos krovinius gabenantys „Lietuvos geležinkeliai“ plačiau situacijos nekomentavo.

„Mes stebime situaciją rinkoje ir esame pasiruošę pasiūlyti konkurencingas sąlygas“, – BNS sakė bendrovės atstovas Mantas Dubauskas.

Pirmadienį paskelbus, kad JAV įveda sankcijas A. Lembergui, jis vėliau antradienį pranešė pasitraukiąs iš Ventspilio uosto valdybos. Sankcijos įvestos Ventspilio uosto valdybai, Ventspilio plėtros agentūrai, Verslo plėtros asociacijai ir Latvijos tranzito verslo asociacijai.

JAV iždo departamentas pranešė, kad šių priemonių pagal 2016 metų vadinamąjį Magnitskio įstatymą imamasi prieš asmenis, kurie „savo neteisėta veikla toliau griauna stabilių, saugių ir funkcionuojančių visuomenių pamatus“.

OFAC pranešime nurodoma, kad bendradarbiavimas su A. Lembergu ir minėtomis organizacijomis per 30 dienų turi būti nutrauktas.

Antradienį taip pat paskelbta, kad Latvija nacionalizuoja Rygos ir Ventspilio uostus.

Latvijos premjeras Krišjanis Karinis teigė, kad nacionalizuojant uostus bus visiškai nutraukti ryšiai su A. Lembergu“.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)