Klaipėdos uosto vadovas Arvydas Vaitkus sako, jog laivų parametrams sparčiai didėjant, uostas privalo būti pasirengęs priimti didžiausius į Baltijos jūrą galinčius įplaukti laivus.
„Didesnis gylis bei didesnė leistina grimzlė reiškia, kad laivai gali būti pilniau pakrauti, o tai labai atpigina krovinių transportavimo kaštus ir uostą daro konkurencingą. Džiaugiuosi, kad jau rekonstravome dalį Birių krovinių terminalo (BKT) naudojamų krantinių. Tai yra kompanija, kuri daro milžinišką šuolį ir generuoja didžiausią krovinių srautą uoste“, – pranešime spaudai sakė A. Vaitkus.
Krantinės rekonstruotos taip, kad ateityje šalia jų bus galima išgilinti akvatoriją iki 16,5 m gylio, o rekonstravus molus ir kanalą išgilinus iki 17 metrų, uostas galės priimti „Post Panamax“ laivus su maksimalia leistina grimzle.
Pasak BKT vadovo Vidmanto Dambrausko, tai buvo pirmas objektas, statytas nestabdant krovos darbų.
Krantinių rekonstrukcija kainavo 8,96 mln. eurų, darbus atliko konkursą laimėjusi Latvijos bendrovė „Latvijas tilti“.