Vienas 50-ties metrų vedlinės bokštas įrengtas AB „Klaipėdos nafta“ teritorijoje. Rangovų atsigabenta technika vientisos konstrukcijos bokštas buvo pakeltas ir pastatytas ant polių.
Antroji, 70-ties metrų aukščio vedlinė iškilo AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) naudojamoje teritorijoje. Šios vedlinės bokštas buvo statomas sumontuojant du – 30 metrų ir 40 metrų segmentus.
„Dar prieš mėnesį Uosto direkcija užbaigė labai svarbų, didelės apimties uosto ir jo prieigų gilinimo projektą. Pasiekti 16 metrų išorėje ir 15,5 metro vidiniame kanale gyliai. Tai suteikia galimybę į uostą atplaukti didesniems laivams, tai didina jo patrauklumą jūrinei prekybai. Tačiau bet koks kanalo krypties keitimas turi įtakos laivų eismo organizavimui, kuriam taikomos tokios priemonės kaip laivybos ženklai, tarp jų ir vedlinės. Šios dvi labai aukštos vedlinės palengvins darbą locmanams įvedant laivus į uostą ir užtikrins laivybos saugumą“, – teigia Algis Latakas, AB Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius.
Skirtingose vietose įrengti bokštai sudaro vientisą vedlinės liniją, reikalingą laivams saugiai įplaukti į Klaipėdos uostą.
Vedlinių bokštų įrengimas yra iš dalies ES lėšomis finansuojamo projekto „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto naujos krypties išorinio kanalo gilinimas (iki 16,0 m gylio) ir vidinio kanalo gilinimas (iki 15,5 m gylio)“ dalis, nurodo uostas.
Naujus navigacinius ženklus įrengė konkursą laimėjusi UAB „Tilsta“. Bendra darbų vertė – 1,64 mln. Eur (įskaitant PVM).