Kaip rašo dienraštis „Klaipėda“, Civilinės aviacijos administracija vis dar aiškinasi prieš kurį laiką nutikusį incidentą, tačiau kol kas mįslingoje istorijoje yra daugiau klaustukų nei atsakymų.

Šios tarnybos buvo paprašyta išsiaiškinti, kas valdė bepilotį lėktuvėlį, kuris skrajojo virš uosto ir net nutūpė vienoje uosto kompanijų. Tokie lėktuvėliai dažniausiai būna aprūpinti vaizdo įrašymo technika, tad neabejojama, jog kai kurios kompanijos buvo filmuotos arba fotografuotos.

"Dėl incidento į mus kreipėsi Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija. Juk virš uosto draudžiama skraidyti. Tačiau leidžiama skristi, jei pakylama į daugiau nei 500 metrų aukštį. Šie apribojimai taikomi visai uosto teritorijai", - tvarką paaiškino Civilinės aviacijos administracijos direktoriaus pavaduotojas Alvydas Šumskas

Nustatyta tvarka susijusi su lengvaisiais ir ultralengvaisiais lėktuvais. Tačiau incidentą, kuris privertė nerimauti uostininkus, sukėlė bepilotis lėktuvėlis.

Paaiškėjo, kad tokių bepiločių lėktuvėlių ar aviamodelių skrydžiai net ir virš strateginių šalies objektų yra visiškai nekontroliuojami. Specialistai nerimauja, kad griežtų reikalavimų tokios technikos naudotojams nėra, o aviamodelių meistrai jau moka konstruoti tokius lėktuvus, kurie į orą gali pakelti ir nemažą krovinį. Ar jis galėtų tapti diversijos įrankiu, kol kas tik spėliojama.

"Šie bepiločiai lėktuvėliai mums tampa galvos skausmu. Jų vis daugėja, o rimto reglamentavimo jiems nėra, taisyklės jų skrydžiams - liberalios", - sakė A. Šumskas. "