Daugiausiai lėšų 2020–2023 metais numatoma skirti uosto krantinių statybai ir rekonstrukcijai bei akvatorijos ir krantinių gilinimui. Laikinasis uosto vadovas Vidmantas Paukštė sako, kad netrukus planuojama pradėti istorinį projektą – molų rekonstrukciją.
„Bus pertvarkomi uosto vartai, pasukamas laivų įplaukos kanalas. Toliau bus gilinamas uostas, rekonstruojamos krantinės, kad galėtume priimti dar didesnius laivus. Taip sieksime, kad Klaipėdos uostas taptų saugesnis ir konkurencingesnis“, – Susisiekimo ministerijos pranešime sakė V. Paukštė.
Jo teigimu, dar šiais metais ketinama baigti pietinėje uosto dalyje esančios Malkų įlankos pertvarkymą.
Susisiekimo ministras Jaroslavas Narkevičius teigia, kad uostas siekdamas išlaikyti Baltijos šalių lyderio pozicijas privalo būti konkurencingas, greitai reaguoti į besikeičiančias rinkos sąlygas.
Vien Smiltynės perkėla 2020-2023 metais ketina investuoti 20 mln. eurų, iš jų 2,9 mln. eurų – šiais metais. Iki 2021 metų gegužės planuojama sutvarkyti Naujosios perkėlos infrastruktūrą. Be to, bendrovė ketina įsigyti du keltus – keleivinį–krovininį ir keleivinį.
Uosto ir Smiltynės perkėlos planai ir ir investicijų projektai šią savaitę pristatyti Susisiekimo ministerijai.