Jo teigimu, Latvijos aktyvumas konkurencinėje kovoje dėl baltarusiškų krovinių nestebina - tokia tendencija yra stebima gana seniai. Tačiau komentuoti politinių procesų jis nelinkęs.
„Deja, užsienio politikos klausimų komentuoti negalime. Galime kalbėti tik apie susisiekimo sektoriaus aktualijas - esame infrastruktūros vystymo įmonė, kuri rūpinasi vienintelio šalies jūrų uosto veikla ir jo augimu“, - teigė A. Drungilas.
Anot jo, Klaipėdos uoste baltarusiški kroviniai sudaro esminę dalį Klaipėdos uosto tranzitinių krovinių apyvartos.
„Uostų darbas yra labai dinamiškas procesas, priklausantis nuo daugybės veiksnių - krovinių vežėjai ieško palankesnių sąlygų, geresnio aptarnavimo, todėl yra nuolat investuojama į Klaipėdos uosto infrastruktūros tobulinimą, kad didėtų jo patrauklumas ir jis taptų dar labiau konkurencingas.
Kaip rodo praktika, Lietuvos ir Baltarusijos partnerystė yra naudinga abiem pusėms, darniai veikia verslo santykių mechanizmas transporto sistemoje - geležinkelių bei autokelių pervežimų visumoje. Klaipėdos uostas konkuravo ir konkuruos, kad krovinių tranzitas tarp Lietuvos ir Baltarusijos ir toliau augtų“, - sako A. Drungilas.
ELTA primena, kad penktadienį „Verslo žinios“ rašė, jog Baltarusijos prezidentūros svetainėje pranešama, kad Baltarusijos prezidentas Aliaksandras Lukašenka ketina savo šalies krovinius iš Klaipėdos uosto nukreipti į Rygą. Tai būtų atsakas Lietuvai dėl iniciatyvų prieš Astravo atominės elektrinės statybą.
Pirmoji Baltarusijoje atominė jėgainė statoma netoli Gardino srities Astravo miesto dalyvaujant specialistams iš Rusijos. Pirmąjį AE reaktorių planuojama paleisti 2019 metais, antrąjį - 2020 metais.
Tarptautinėje arenoje Lietuva nuolat reiškia susirūpinimą, kad Baltarusija manipuliuoja tarptautiniais branduolinės saugos instrumentais ir selektyviai taiko saugos standartus plėtojant Astravo AE projektą.