„Mūsų kompanija pasiruošusi tapti aukščiausio lygio kompanija aviacijos pasaulyje. Kalbame ne tik apie orlaivių skaičiaus pokyčius, bet ir apie stiprų komandos augimą, klientų portfelio didėjimą bei didėjančias atsakomybes,“ – sako „KlasJet“ generalinis direktorius Dovydas Jurgelevičius.

„KlasJet“ orientuojasi į išskirtinius klientų segmentus, tokius kaip žymiausi pasaulyje sporto klubai, šou biznio atstovai, diplomatiniai skrydžiai, VIP turai. Sporto žvaigždės ir sporto renginiai, tai segmentas, su kuriuo kompanija turi daugiausiai patirties. Olimpinės žaidynės, dalyvavimas rengiantis 2018 m. Pasaulio taurės varžyboms su gerai žinomomis nacionalinėmis komandomis, taip pat komandos ir pareigūnų į Rusiją pritraukimas pačiam Pasaulio čempionatui, žymiausios futbolo komandos iš geriausių Europos lygų, tokių kaip Italijos Serie A, Prancūzijos lyga 1, aktyvus dalyvavimas žymiausiose Europos taurėse - „Europa League“ ir „Champions League“. Kelionės su Lietuvos nacionaline krepšinio komanda ir kitų šalių nacionalinėmis komandomis.

Iki šiol „KlasJet“ vykdė skrydžius keturiais lėktuvais–- Bombardier CRJ200, Bombardier Challenger 850, Hawker 800XP ir Boeing 737-500.

Boeing 737-500 / KlasJet nuotr.
Visi trys nauji Boeing 737-500 šiuo metu yra ruošiami būsimiems skrydžiams. Lėktuvai perkonfigūruojami siekiant atitikti „KlasJet“ esamų ir potencialių klientų lūkesčius bei poreikius. Tai reiškia, kad visi orlaiviai bus skirtingo dizaino, išplanavimo ir techninių galimybių. Pagrindinis to tikslas – dar labiau diversifikuoti paslaugas, suteikiant galimybę užsisakyti orlaivį skrydžiams nepaisant skirtingų klientų poreikių.

Vienas iš naujųjų orlaivių pradės skraidyti jau visai netrukus – pirmajame šių metų ketvirtyje. Tai komfortiškas, itin unikalaus dizaino 52 vietų verslo klasės orlaivis. Antrasis – pirmosioms kelionėms bus paruoštas 2019 m. antrąjį ketvirtį. Jo išskirtinumas yra besikeičiančios konfigūracijos sėdynės 68/102, kurios taip pat bus ypatingo dizaino ir užtikrins visapusišką keleivių komfortą. Pagal technines specifikacijas, šis orlaivis vienu skrydžiu galės pasiekti tikslą, esantį iki 4400 km atstumu. Trečiasis orlaivis – kol kas vienintelis iš KlasJet orlaivių parko bus 120 vietų ir ekonominės klasės.

Minėtieji trys naujieji Boeing 737-500 tėra plėtros pradžia. Jau 2019 metais planuojama įsigyti dar 4 to paties tipo orlaivius, kurie išplės „KlasJet“ lėktuvų parką iki daugiau nei 10 išskirtinių lėktuvų skaičiaus.

Prie orlaivių modernizavimo ir skirtingų poreikių pritaikymo prisideda seserinė „Avia Solutions Group“ lėktuvų lizingo kompanija „AviaAM Leasing“ ir dukterinės įmonės „Jet Maintenance Solutions“ bei „FL Technics“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)