Tiltu per Varduvą eina pagrindinis kelias į bendrovę „Mažeikių nafta“. Šiuo tiltu pravažiuoja daugybė sunkiasvorių cisternų su nafta ir jos produktais. Jei šis tiltas įgriūtų ar dėl kitų priežasčių juo nebebūtų galima važiuoti, gali nutikti ir taip, jog visa Lietuva liktų be automobilinio kuro, o pati „Mažeikių nafta“ liktų be rezervinio išvažiavimo.
Alternatyvus kelias – tik geležinkeliu. Pagal techninius normatyvus cisternos negali važiuoti tam nepritaikytais keliais.
„Jei sunkiasvorės cisternos su nafta važiuotų žvyrkeliu, jis siaubingai dulkėtų. Dėl to kentėtų šalia gyvenantys žmonės, o eismas juo taptų visiškai nesaugus“, - teigė Mažeikių savivaldybės Vietinio ūkio skyriaus vedėjas Alfonsas Žiulpa.
Mažeikių savivaldybei užsakius buvo atlikta studija dėl naujo aplinkkelio į „Mažeikių naftą“ statybos galimybių. Nutiestas aplinkkelis užtikrintų, kad net įvykus tilto avarijai, ar uždarius jį remontui, į naftos perdirbimo bendrovę patekti nebūtų kliūčių. Toks aplinkkelis taip pat nukreiptų cisternų srautą nuo Mažeikių miesto.
Transporto ir kelių tyrimo institutas jau yra atlikęs išsamią minėto tilto techninės būklės apžiūrą. Buvo konstatuota, kad tiltas per Varduvą, pastatytas dar 1981 metais, yra smarkiai pasenęs ir visiškai neatitinka dabartinių apkrovų.
„Atlikę apžiūrą, ekspertai nustatė, jog tilto konstrukcijose yra labai daug defektų, jam būtinai reikalingas kapitalinis remontas“, - sakė A. Žiulpa. Ir „Mažeikių naftos“, ir Mažeikių savivaldybės atstovai teigia, kad tiltą būtina remontuoti nedelsiant.