Pastarieji stato ir apatarnauja platformas, vėjo jėgaines, kloja vamzdžius ir t.t. Šių laivų dalis sudaro vos 2,4 proc. viso pasaulio laivyno. Atlyginimas tokiuose laivuose svyruoja nuo 3 iki 12 tūkstančių JAV dolerių per mėnesį
Prekybos laivų jūrininkai norėtų juose dirbti, bet neturi patirties. Ofšoriniuose laivuose, priklausomai nuo jų paskirties ir vykdomų darbų, yra aprūpinti pačia įvairiausia specializuota įranga. Juose įrengtos ir ypatingos laivų pozicionavimo sistemos.
Pakliūti į tokius laivus nėra daug šansų. Tačiau ir juos Lietuvos jūrininkai išnaudoja. Pradedama nuo paprasčiausių tokių laivų pervarymo iš laivų statyklų operacijų. Įprasta, kad tokius laivus stato Pietų Korėjos, Kinijos arba Japonijos laivų statyklos. Kol laivai plukdomi iš Azijos į Europą, yra daug laiko susipažinti su jų techninėmis sąlygomis.
Kitas būdas įsidarbinti ofšoriniuose laivuose yra per įvairias papildomo mokymo programas, kurios siūlomos aukštosioms jūreivystės mokykloms.
Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla jau turi kontaktus, kaip suvesti gabius studentus su uostų gilinimo darbus vykdančiomis kompanijomis.
Per Latvijos jūrų kriuingų sistemą studentai iš Lietuvos turi šansų pakliūti ir į naftos ar chemijos produktų tanklaivius.