„Negaliu leisti, kad liktų nors menkiausia abejonė. Pajutau, jog ir miesto vadovai turi priekaištų mano darbui, todėl nusprendžiau nekelti nereikalingos įtampos šiuo sudėtingu savivaldos rinkimų kampanijos laikotarpiu, neduoti peno politinėms spekuliacijoms, todėl ir atsistatydinu iš pareigų“, – „Kauno autobusų“ pranešime spaudai sako M. Grigelis.

Antradienį paaiškėjo, kad savivaldybės valdoma bendrovė 25 turkiškus autobusus „Temsa“ pirko iš bendrovės „Kautra“, jos padaliniui, atsakingam už šių autobusų priežiūrą, vadovauja M. Grigelio sūnus Pranas Grigelis.

„Kautra“ buvo vienintelis dalyvis autobusų viešajame pirkime.

„Šios sąsajos mums buvo labai nemaloni staigmena, kurią šiandien sužinojome iš žiniasklaidos. Visų savivaldybės įmonių vadovams keliame aukščiausius skaidrumo reikalavimus. Tai nuslėpęs „Kauno autobusų“ vadovas prarado miesto vadovų pasitikėjimą ir turės trauktis iš pareigų“, – BNS antradienį sakė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Vilius Šiliauskas.

Jis taip pat žada, kad savivaldybė atliks visų „Kauno autobusų“ vykdytų viešųjų pirkimų auditą.

Viešųjų pirkimų dokumentuose skelbiama, kad „Temsa“ autobusų gamintojo atstovas bendrovė „Kautra“ 25 autobusus parduoti pasiūlė už 3,2 mln. eurų be pridėtinės vertės mokesčio.

M. Grigelis teigia, kad visos autobusų pirkimo procedūros vyko sklandžiai, nei jis, nei jo sūnus jose nedalyvavo.

„Vyko viešųjų pirkimų procedūros, buvo paruošta specifikacija visiems gamintojams, kurie gali sudalyvauti“, – tvirtino M. Grigelis.

Jis teigė, kad susidomėjusių konkursu bendrovių buvo daugiau, tačiau galiausiai liko vienintelis dokumentus pateikęs tiekėjas.

„Man buvo iš tikrųjų keista, kad nepateikė kiti gamintojai“, – sakė „Kauno autobusų“ vadovas.

Vienos iš konkurse planavusių dalyvauti bendrovių atstovas BNS minėjo, jog planų atsisakyta, nes nepatrauklus pasirodė savivaldybės bendrovės sprendimas autobusus nuomotis, o ne pirkti.

„Kauno autobusai“ tai aiškina poreikiu skubiai atnaujinti autobusų parką, po to, kai bendrovei nepavyko įgyvendinti 50 autobusų pirkimo.

Pagal sutartį, sudarytą su „Kautra“, 25 autobusus bendrovė nuomosis: šešerius metus už kiekvieną iš jų, M. Grigelio teigimu, kas mėnesį mokės po 2 tūkst. eurų.

Po šešerių metų bus sprendžiama, ar autobusus išsipirkti už sutartą likutinę vertę, ar grąžinti gamintojui.

„Kautros“ marketingo vadovas Mindaugas Sakalauskas BNS patvirtino, kad P. Grigelis vadovauja „Kautros“ padaliniui, kuris atsakingas už „Temsa“ autobusus. Jų atstovais Baltijos šalyse „Kautra“ yra jau 12 metų.

„Kauno autobusai“ yra Kauno savivaldybės valdoma uždaroji akcinė bendrovė.

Šaltinis
Temos
It is prohibited to copy and republish the text of this publication without a written permission from UAB „BNS“.
BNS
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)