Jų sumanymas beveik baigtas: patalpos įrengtos, darbuotojai pasiruošę, beliko sutvarkyti formalumus ir įkurti bendrovę.
Verslo idėjos, pristatomos su registruojamu prekės ženklu „Hammersmith motors“, esmė – teikti kelias paslaugas: vieniems remontuoti automobilius, o kolekcininkams pasiūlyti ir restauravimo paslaugų.
DELFI apie idėją papasakojęs A. Pupalaigis dėstė, kad su autoservisų verslu dirba jau ne vienerius metus, tačiau savo įmonę nusprendė kurti išsiskyrus bendrasavininkių požiūriams į veiklą.
„Mūsų autoservisas yra išskirtinis tuo, kad mes labai mylime švarą ir visą autoservisą kūrėme kitaip, kad nesimatytų jokių laidų ir vamzdžių – ne kaip pas visus. Dabar susibūrė bendraminčiai ir, atvirai pasakius, nežinau, kada tai atsipirks, bet mūsų tikslas nėra išpešti pinigų minimaliomis investicijomis“, - apie koncepciją pasakojo jis.
Be įprastos autoservisų veiklos planuojama atlikti ir jų restauravimą.
„Planuojame restauruoti automobilius, tad ieškojome ypatingai sausų patalpų ir įsikėlėme į buvusią spaustuvę, jų per metus planuojame restauruoti vieną arba du“, - dėstė A. Pupalaigis.
Pašnekovas viliasi, kad kai pirmuosius darbus parodose pamatę senovinių automobilių savininkai susidomės atliktais darbais ir kreipsis į verslininkus su užsakymais, jų tikimasi sulaukti ir iš užsienio. Paslaugas verslininkai ima teikti subūrę 2-3 žmonių komandą.