Pirmadienį iš Vilniaus skridęs lėktuvas dėl prastų oro sąlygų leidosi Tbilisio oro uoste, todėl skrydis atgal iš Kutaisio į Vilnių buvo atšauktas. Kitas skrydis iš Kutaisio pagal tvarkaraštį numatytas tik po savaitės – sausio 11 dieną.
Bilietus pirmadienio skrydžiui įsigiję keleiviai antradienį informuoti, kad iš Kutaisio papildomas lėktuvas turėtų pakilti ketvirtadienį 13.15 val. vietos laiku.
Užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius BNS teigė, jog dėl neįvykusio skrydžio į Vilnių suplanuotu laiku negalėjo parskristi apie 150 žmonių.
„Sudėtinga padėtis, nes, mūsų žiniomis, pusantro šimto keleivių užstrigo, kadangi buvo atšauktas skrydis iš Kutaisio, ir jie neturėjo jokios informacijos. Mūsų konsuliniai darbuotojai iš karto bandė ieškoti kontaktų su „Wizz Air“ kompanija, ilgą laiką to nepavyko padaryti, bet neseniai pavyko, buvo susisiekta su „Wizz Air“ atstovybe pačiame Budapešte ir gavom patikinimą, kad poryt, sausio 7 dieną, bus atsiųstas papildomas lėktuvas ir tuos žmones pargabens“, - aiškino ministras.
Jo teigimu, Lietuvos ambasada Gruzijoje tik tarpininkauja tarp keleivių ir aviakompanijos, nes kitų ambasados paslaugų jiems nereikia.
„Keleiviai kreipėsi visur, kur galėjo. Mūsų darbuotojai klausė, kokių konsulinių paslaugų gali reikėti, bet jų kaip ir nelabai prireikė, nes čia yra santykiai pagal sutartį, tarp keleivių ir kompanijos reikia spręsti šitą konfliktą, bet kadangi nebuvo kontaktų su „Wizz Air“ kompanija, tai sunku buvo apskritai ką nors spręsti. Blogai, kad ilgai nebuvo informacijos“, - teigė L.Linkevičius.
Dalis neįvykusiu pirmadienio „Wizz Air“ reisu turėjusių skirsti keleivių Gruziją jau paliko kitais skrydžiais.
Civilinės aviacijos administracijos direktorius Joris Gintilas BNS teigė, kad keleiviams pasirinkus ankstesnes keliones kitomis avialinijomis, „Wizz Air“ turės kompensuoti jų išlaidas už naujus bilietus.
„Aviakompanija „Wizz Air“ turi duoti keleiviams galimybę nuvykti numatytu maršrutu į paskyrimo vietą: ar tai būtų daroma keleiviui grąžinus pinigus ir keleivis įsigytų kitą bilietą, ar pati bendrovė (...) suorganizuotų skrydį – čia yra daugiau keleivio teisė rinktis. Bet aviakompanija turi pateikti pasiūlymų paketą“, – aiškino J. Gintilas.
Anot jo, nusprendę savarankiškai organizuotis grįžimą keleiviai apie tai turėtų iš anksto informuoti aviakompaniją.