Ne laiku nuvažiavus autobusui Medelyno gyventojas kelionę turėjo tęsti taksi. Patyręs nuostolių šiaulietis kreipėsi į „Busturą“, kad bendrovė žalą atlygintų.
„Busturo“ komisija, išklausiusi 4a maršrutu važiavusio vairuotojo pasiaiškinimą, nusprendė apsiriboti vien pokalbiu ir jokių drausminių nuobaudų vairuotojui netaikyti.
Iki tol bendrovės darbuotojas buvo apibūdinamas tik iš geros pusės. Jis pripažino savo kaltę, kad nesilaikė grafiko, į stotelę atvažiavo keliomis minutėmis anksčiau ir nepasižiūrėjęs, kad reikia palaukti, nuvažiavo.
„Busturo“ vadovybė atsiprašė Medelyno gyventojo už iškilusius nepatogumus ir perdavė jam dešimt litų.
„Man svarbu ne tie pinigai. Kreipdamasis į „Busturą“ norėjau parodyti, kad žmonės nebijotų skųstis, jeigu kas nors ne taip. Pats Vilius Laužikas (bendrovės „Busturas“ Eksploatacijos direktorius – Etaplius.lt) atsiprašė, ragino netylėti ir kitą kartą, jeigu bus kas nors negerai, siųsti skundus, nes tik taip iš bendrovės pavyks išgyvendinti negeroves, bus bandoma ieškoti sprendimo“, - Etaplius.lt sakė Medelyno gyventojas Artūras Balsys.
Etaplius.lt anksčiau rašė, kad Artūrui į 4a maršruto autobusą „Marijampolės“ stotelėje įlipti nepavyko, nes šis, anot jo, pro šalį pravažiavo keturiomis minutėmis anksčiau. Nenorėdamas pavėluoti nuvykti į numatytą vietą, jis išsikvietė miesto taksi, o už kelionę sumokėjo 10 litų.
Vyras apie įvykį pranešė įmonės „Busturas“ dispečeriui ir paprašė įmonės atlyginti patirtą materialinę žalą. Keleivio skundas dėl šio įvykio buvo išnagrinėtas per dešimt dienų.