Prie iki šiol buvusių 7 „Olybet“ lažybų punktų bus prijungta 30 „Orakulo“ lažybų punktų, sujungtos „OlyBet.lt“ ir „Orakulas.lt“ internetinės lažybų ir kazino platformos, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Nuo bendrovės įsigijimo iki jos įtraukimo į bendrą „Olympic Entertainment Group“ veiklą užtrukome beveik dvejus metus. Iš anksto planuotais ir nuosekliais pokyčiais siekiame tapti lažybų ir internetinių lošimų rinkos lyderiu, panaudoti sukauptą patirtį ir teikti aukščiausio lygio paslaugas savo klientams“, – sako Saulius Petravičius, „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius.

Pasak S. Petravičiaus, priimtų sprendimų bei įgyvendintų veiksmų tikslingumą rodo auganti užimama lažybų rinkos dalis. Nepaisant stiprėjančios konkurencinės aplinkos, 2016 m. „Orakulo“ rinkos dalis augo nuo 14 proc. iki 17 proc., šiemet ir toliau sėkmingai didėja, o sujungus prekių ženklus, „OlyBet“ rinkos dalis turėtų sudaryti apie 20 proc.

„OlyBet“ prekių ženklas turi stiprų prekių ženklo identitetą – dominuojančią raudoną spalvą ir lydinčią baltą, grafinius elementus, interjero detales bei šriftą. Prekių ženklo atnaujinimas apima ne tik eksterjerą – iškabas, langų vizualus, bet ir interjerą – baldus, stendus ir kita, dalyje vietų keičiamas ir patalpų išplanavimas, taip pat plečiamas paslaugų spektras.

„Visa apimančiu atnaujinimu siekiame, kad klientai atpažintų mūsų paslaugas teikiančias vietas net nematydami logotipo. Keliame tikslą, kad fizinės paslaugų teikimo vietos pačios iš savęs skleistų bendrą žinutę apie teikiamas paslaugas bei jų kokybę“, – sako Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas.

Fizinis prekių ženklo atnaujinimas pirmiausia prasidėjo didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, kur klientų srautai didžiausi. Stengiamasi, kad lankytojai nepatirtų didelių nepatogumų, todėl miestuose padaliniai uždaromi etapais – vieno lažybų salono atnaujinimas vidutiniškai užtrunka 1,5 savaitės. Jau įgyvendintas ilgiausiai – net 3 savaites trukęs – salono atnaujinimas Kaune, kur persikrausčius į naujas patalpas teko derintis prie prekybos centro sąlygų.

Pasak V. Romeikos, „Orakulo“ ir „OlyBet“ klientų portretai bei įpročiai šiek tiek skiriasi, todėl šiuo metu daug dėmesio skiriama tiesioginei komunikacijai informuojant apie pokyčius. Emocinis prisirišimas prie senojo prekių ženklo yra kompensuojamas aiškiu pozicionavimu ir prekių ženklo kuriama verte, racionalusis prisirišimas – platesniu paslaugų spektru ir didesnėmis galimybėmis. Taip pat plėtojama vidinė komunikacija, siekiant darbuotojus ne tik supažindinti su pasikeitimais, bet ir įtraukti juos į procesus, apmokyti.

2015 m. lapkričio mėnesį „Olympic Entertainment Group“ paskelbė apie „Orakulo“ įsigijimą, o 2017 m. gegužę – apie bendrovės padalinimą į UAB „Orakulas“ ir UAB „Orakulas Services“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)