„Iveco“ šiais metais Europoje pardavė daugiau nei 3000 dujinių vilkikų. Matant šių transporto priemonių poreikį, kitais metais planuojama plėsti gamybos apimtis ir rinkai pasiūlyti dar daugiau sunkiasvorių automobilių, kurie kurui naudoja suspaustas (CNG) ir suskystintas (LNG) gamtines dujas.
„Pirmieji Lietuvoje veikiančio stambaus tarptautinio logistikos rinkos dalyvio „Gruber Logistics“ įsigyti dujomis varomi vilkikai – ženklas mūsų šaliai, kuria kryptimi žvelgia visa Vakarų Europa ir aplinkos taršai bei klimato kaitai neabejingas verslas. Šiandien bet kuris sunkiojo ir vidutinio transporto ar tolimųjų reisų rinkos atstovas pasakytų tą patį: dujomis varomas transportas šiuo metu iš principo yra vienintelis galimas ekologiškas transportas ir tokiu liks artimiausius 10–15 metų“, – sako „Iveco“ atstovybės Baltijos šalims ir Suomijai vadovas Ernestas Jakubonis.
„Konkurencingoje šių dienų rinkoje kiekviena kompanija turi ieškoti papildomų paslaugų ar pridėtinių verčių, kurias gali pasiūlyti savo klientams. Pagrindinė „Gruber Logistics“ vertybė yra siekis, kad mūsų vykdoma veikla darytų kuo mažesnę žalą ekologijai. Turėdami mažiau teršalų į aplinką išmetančias transporto priemones, kuriame ateitį. Suskystintos gamtinės dujos yra alternatyva žaliosioms technologijoms, nes naudojant biodujas pagaminama iki 95 % mažiau CO2, lyginant su tradicinėmis degalų rūšimis. Neabejotinas dar vienas tokių vilkikų pranašumas – mažesnis variklio skleidžiamo triukšmo lygis“, - sako Stefan Knapp, „Gruber Logistics“ tarptautinio automobilių parko vadovas.
Vilkikus įsigijusio „Gruber Logistics“ Lietuvos padalinio vadovas Dainius Pelenis pažymi, jog šiuo žingsniu įmonė prisideda prie tvarios aplinkos kūrimo. „Didžiuojamės, jog tapome pionieriais ir pirmieji Lietuvoje bei Baltijos šalyse pradėsime naudoti tik suskystintomis gamtinėmis dujomis (LNG) varomus vilkikus. Tikimės, jog šio žingsnio dėka padalinys Lietuvoje taps dar patrauklesniu mūsų užsakovams“, - teigė jis.